Ik heb Grid Defense, en die vind ik geweldig, maar ander tower defense games die ik heb geprobeerd, zoals PvZ en Orcs must Die vond ik een stuk minder boeiend. PvZ vond ik nogal simpel en saai, en Orcs must Die was me weer iets te actief en teveel werk. Ook even Trenched/Iron Brigade geprobeerd, maar kon me ook niet echt boeien.
Oh ja, die had je ook nog. Dat was hetzelfde concept als Pure alleen zonder die belachelijke trucjes. Of heb ik het mis?
Yup, en van dezelfde dev die deze maakt. Al heb ik alleen de demo van Nail'd gespeeld, dus misschien zaten daar ook trucs in. Geen idee.
Trailer is opzich wel leuk in elkaar gezet, maar deze arcade laat ik links liggen. The Cave schaf ik misschien wel aan, even de trial spelen en dan beslissen. Het ziet er tenminste erg scherp uit.
Worms Revolution Bron: Fok.nl Veel zin in , helemaal nu na de teleurstellende fable heroes en sonic ep 2.. Ik zet mijn geld nu in op Worms Revo
Ik wist anders niets over een nieuwe Worms. Maar aangezien ik de vorige 2 delen al heb op XBLA heb ik niet de drang om weer een Worms te kopen. Toffe spellen hoor, maar wel steeds hetzelfde. Nu dan iets anders omdat ze gebruik maken van classes. Maar btw, Sonic episode 2 een teleurstelling? Heb de trial nog niet gedaan, maar de beelden die ik zag waren best ok. Tails zit er weer in, altijd goed lijkt me.
Misschien een beetje "off-topic", maar; Vul aan: () Als er één arcade game is die ik móet halen die velen uren plezier geeft en niet snel verveelt, dan is het ...... ?
Super Meat Boy heb ik al 'ns op de PC gespeeld, dat zorgde voor veel geërger als ik eenmaal wat verder kwam in 't spel, dus dat laat ik maar voor wat 't is Dan zal ik Trials Evolution maar 'ns een keertje proberen! Thanks.