Die je moet ontdekken in de film? Hoe/wat/waar? Teksten die je op muren ziet in de film of hoe bedoelen ze dat?
Laten we het hopen.. Irriteer me ook mateloos aan dat "cover" nemen met A. Ik wil gewoon sprinten, rot op met die muren. Vooral vervelend wanneer iemand een granaat je richting op gooit, jij uit paniek weg wil sprinten maar je personage op een halve meter van de granaat besluit tegen de muur cover te nemen. Fantastisch geregeld.
Nee, ik heb een Xbox 360 uit Mexico, die controller heeft een extra knop "AI" waarbij de gamepersonage zelf bepaalt wat hij wel/niet doet.
Het kan wennen zijn met cover nemen, maar ik vind het eigenlijk heel prettig. Rennen van cover naar cover werkt hierdoor erg goed als je er gewend aan bent.
Gisteren een urenlange sessie gespeeld samen met Dave Paparazzi en Dreft NL. Moet zeggen dat de Multiplayer in een samenwerkend team echt geniaal is. Deze game blijf ik nog een lange tijd spelen.
wacht ff je neemt cover met a? en jullie klagen?... nog nooit een gears game gespeeld zeker. en kan je het niet veranderen gewoon
Beetje gespeeld. SP zeker cool en wapens tunen en details zijn zeker cool. Online valt weer tegen. Zit weer geen tactiek in. Misschuen met allee nederlanders dat het wel mogelijk is. SP lijkt me trouwens wel cool om te spele met meerdere!
Ja was helemaal top. Als je maar met mensen samen de MP speelt dan is het een zeer leuke game. Probeer je het in je eentje ben je er snel op uitgekeken denk ik.