Lijkt me een goed plan. Dreft NL en ik hebben gister nog even de Guerilla mode geprobeerd. Dat ging ook wel erg lekker maar nog beter als je met meerdere bent. Half 5 ging het ligt uit
stelletje no-lifers Net weer even zelf gespeeld, maar ik vind er dan meteen weer helemaal niets aan. Als jullie online zijn, stuur me maar een invite!
Dat is wel het meest verstandige want zo'n EMP granaat ligt in de buurt van je. Ik denk er trouwens ook aan om de granaat te vervangen, want je maakt er amper kills mee.
De Engineer klasse (of hoe die ook heet in GR) heeft ook een soort van jammer toch? Gespot worden doe je toch wel, beter een goed gekozen wapen dan allerlei pogingen ondernemen ervoor te zorgen dat je niet gespot wordt.
Laatst lekker online gespeeld, maar helaas vandaag minder, lijkt wel alsof de hit detection ineens veel slechter is weer. Waar ik paar dagen geleden HEEL erg smooth aan het spelen was, ik mis de ervaring van die avond...
Die multiplayer is zeker wel tof zeg. Had hem gehaald omdat iedereen waarmee ik vroeger graw speelde hem heeft aangeschaft. Vond het aan het begin echt kut spellen. Maar zodra je het door hebt is het echt ontzettend leuk om te doen. Ook alweer zeer goede matches gehad. En over het algemeen winnen we alles wel met de groep. Goed teamwerk is echt nodig wil je winnen. Jammer genoeg dat als je niet samen met je groepje speelt. Dat er teveel mensen willen snipen en totaal niks inbrengen. en je dan gewoon verliest. Hoop alleen eigenlijk nog dat er in de update. Het Nederlands naar Engels kan worden omgezet. Want erger me echt dood aan de vertaling. Kan mij niet vertellen dat de vertaling door een vertaal bureau is gedaan. Lijkt er meer op dat ze Google.translate hebben gebruikt