[TV] Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.900
    "Fuck the King's Guard! Fuck the city! Fuck the king!" _O_
    Cersei was ook echt heerlijk bezig. Nog maar een episode... :'-(
    Benieuwd wat er nu nog gaat gebeuren. Stannis gaat dood denk ik, voor de rest niet veel. Sansa blijft denk ik, dom. Seizoen drie gaan we Theon Greyjoy afmaken, oh en dan hebben we nog Robb, Snow en Daenerys. Fuck haar met haar kut draken, eerst seizoen vond ik haar verhaal echt awesome. Blijf nu maar lekker met je kut draken in de sahara. :+

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.663
    Wow deze 'vakantie' ff gebruikt om eindelijk te gaan lezen... Boek 1 in 3 dagen uitgelezen. Echt zoveel beter dan de serie _O_

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.191
    Geeneen saai moment gehad? Zoals af en toe in de serie. Langdradigheid? :9

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.663
    Neuh eigenlijk niet echt... Nouja sowieso beleef je een boek natuurlijk enorm anders dan een serie.
    De spannende stukken zijn in een boek nog wat spannender IMO.

En daarna is het allemaal veel epischer. The Vale lijkt in het boek echt een episch ford, en dan valt het in de serie zelfs nog een beetje tegen :p.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Fords zijn nooit episch.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.663
    Geen idee wie dat getypt heeft.

7. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ken het gevoel! Komt vooral omdat je bepaalde gaten invult met je eigen fantasie waardoor alles veel epischer en vetter lijkt.:)

8. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Mijn god, by far de beste episode uit de hele serie deze _O_

En Tyrion overleeft het maar beter :mad: One does not simply kill Tyrion Lannister!

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, aflevering 9 van seizoen 1! _O_ Toen was ik nog stiller dan nu. :+

10. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Maar seizoen 1 van de serie was ook gewoonweg beriljant hoor. Het boek was beter ja maar dat is altijd zo. En bij seizoen 1 scheelde het niet veel. De serie was ook gewoon perfect. En ze bleven helemaal trouw aan het boek in tegenstelling tot dit seizoen. Wat in mijn ogen een grote blunder is. Vooral in Qarth en bij Winterfell hebben ze het in mijn ogen compleet verneukt.

KIngs Landing worden echt toffe personages weg gelaten wat logisch is want je kan niet iedereen erin doen. In het boek heb je nou eenmaal meer tijd. Maar daar is de verhaallijn wel ongeveer gelijk aan het boek waardoor die gewoon het beste is.

Over de aflevering vandaag. Mooie battle en deze moesten ze ook wel laten zien aangezien er 150 pagina's in het boek aan gewijd zijn. Het mocht nog wat epischer wat met de ketting uit het boek gedaan had kunnen worden maar ik mag niet klagen. Vetste aflevering uit dit seizoen imo.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.663
    Ja seizoen was inderdaad een geweldig seizoen, dat is ook zo.

Alleen de reis naar The Vale en dat ze werden aangevallen zat niet in de serie geloof ik?

12. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geloof ik niets van, nu zijn 'hand' weg is (of niet?, we moeten zien) die hem een beetje weghield bij onze Carice zal Carice hem wel weer naar de macht brengen denk ik. In ieder geval liet hij haar voor deze slag thuis op zijn advies (die ouwe die weggeblazen werd), lijkt me dat hij haar de volgende keer voor een grote slag wel meeneemt met meer succes.

Wanneer gaat Joffry er eindelijk eens aan, op het moment suprême hem smeren de gladjakker

13. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    wel the high pass met die wilde dudes. Toen Tyrion iemand met een shild doodsloeg.

Haha ik vraag me nu ook ineens af waar zijn prive legertje uberhaupt gebleven is dit seizoen. Ze kwamen wel in Kings Landing aan.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.663
    Volgens mij moet ik sowieso seizoen 1 nog eens kijken wat ik wist echt niet meer waar het over ging. Gelukkig maar achteraf anders was het boek misschien niet zo leuk geweest :p.

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de boeken werden ze nog wel (veel) gebruikt. Volgens mij was een van die dudes toch ook die gene die die baard van de meester afhakte?

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.797
    Over een personage uit Seizoen I:
    One does not simpley kill Eddard Stark en dat gebeurde ook! :'-( Imo denk ik het ook niet dat Tyrion dood is, daar is die veel te geslepen voor.

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Wat een fucking vette ep!

Ik ga hem vanavond gewoon nog een keer kijken denk ik, omdat het kan.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.797
    +/- Spoilers EP 9:
    ++ voor Hound! Eindelijk het personage wat die al eerder had moeten worden.
    -- Grote lafbek Joffrey, teringkleuter.
    ++ Cersei, met name het einde wanneer Tywin binnenstapt.
    ++ Tywin's leger, Renly's leger combinatie vs Stannis. Imo wel de beste aankomst van een leger sinds Charge of the Rohirrim bij Minas Tirith in Return of the King.
    Hoop: Dood aan die kutdraken van Dany, zijzelf mag ook wel oprotten. In vergelijking met seizoen I echt een kutkarakter geworden.
    +/- Tyrion, maar ga daar verder niet op in.
    ++ Tyrion's speech en vlak daarna: O, Fuck me! Wanneer Stannis vol aanvalt en daarna op zijn bakkes krijgt van Tywin en de ghost van Renly lijkt het.
    ++ De schreeuw van Stannis. Ik hoop dan ook dat Melissandre snel ontdekt en vermoord word, ook al heeft het niet veel met de schreeuw te maken.
    -- Geen Arya & Robb, maar het was wel duidelijk waarom.
    +/- Lannisters zijn leuker dit seizoen, maar ik vertrouw het voor geen cent gezien Joffrey's zijn laffe aftocht in deze episode en zijn grote bek tegenover Sansa.

Laatst bewerkt: 29 mei 2012
  19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat ik me trouwens nu pas realiseer over de slag:

Lorace Tyrell draagt het pantser van Renly. Dan zullen Stannis en zijn soldaten nog meer geschrokken zijn! Epic win.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.797
    Ja, en:
    Hij loopt dan samen met Tywin de troonzaal binnen waar Cersei en haar zoontje zitten. Die sluwe vrouw van Renly ook! _O_

Fuck you BREIN! KPN heeft PB nu ook op zwart. Waar haal volgende week dan EP 10 vandaan? :'-(:'-(

Even een repost:

Vanaf 1:32 :lol:

Laatst bewerkt: 29 mei 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina