Er moet gewoon een Pokemon game komen waar je alle regions kunt bezoeken en waar je je starter van alle generations kunt kiezen (inc. Pikachu )
Hell yeah... Dat zou echt geweldig zijn. Speelt deze game ook in dezelfde regio af als Black/White of een andere?
Ga beginnen aan een nieuw pokemon spel. Ben aan het twijfelen tussen pear/diamond of pokemon platium. Welke is de beste
Platinum vind ik. Heb hem al uitgespeeld en speelt imo heel fijn. Dit is ook een van de ultieme versies in de Pokemon game series. Bij deze zie je dus ook alle verbeteringen terug, zoals bij Pokemon Yellow die Red en Blue opvolgde, destijds op de Gameboy Color. Zo gaat het trouwens zo'n beetje met al de Pokemon games op Nintendo handhelds.
Pokémon Yellow, Red en Blue zijn origineel voor de oude Gameboy, just you know, ook al kunnen ze afgespeeld worden op de Gameboy Color.
Verstandige keuze en bij deze game moet je imo gewoon de guide er ook bij hebben, al is dat wel vrij nerdy. Heb er zelf ook 3, o.a. van deze game en 2 anderen.
Verzamel ook graag guides enkel is het voor deze game niet zo simpel meer voor de guide te vinden denk ik.
Ik zou eens proberen bij Nedgame, Consoleshop, Gamemania. Ik heb de meeste ook bij GameMania vandaan en als je naar een filiaal gaat kunnen ze soms nog wat meer voor je doen. Helaas zijn er ook van die sufferds die alleen maar op de website van de winkelketen kijken.
Ik werk bij de game mania en we kunnen er helaas niet meer aankomen. Hoop hem toch nog ergens tegen te komen.
Kun je niet een ander filiaal mailen of rondbellen? Doen ze voor hun klanten hier ook vaak zat hoor in winkelketens.
Ja gebeurt hier ook wel maar in de belgische winkels hebben ze nergens nog zo een guide liggen. Hoe het in Nederland zit weet ik niet.
Deeltje 2 is inmiddels uit in Japan en de complete walktroughs en bijbehorendheden zijn inmiddels lang en breed op het internet te vinden. Dit zijn alle nieuwe Pokemon formes, en let even op die stats: Vrij leip. Fucking brute intro's overigens! EN DIE MUZIEEK
Toch hebben die nieuwe pokemon echt helemaals niets meer te maken met het echte pokemon. Het lijkt nu meer een soort medabot zeg, verdomme.
Zucht..gaan we weer.. @ Siemenn: geupdate wereld, geheel nieuw verhaal met nieuwe trainers, wederom kleine grafische updates e.d.
Dit keer wel vanaf het begin oude Pokémon toch? Gameplay ook totaal anders, net zoals gymleiders en dergelijke. Stad -> ondertussen non stop trainers met zes keer een fucking caterprie of andere schijt Pokémon -> gym -> oh fuck team Rocket/Magma/andere -> stad gameplay is totaal anders. Nieuwe Pokémon viel wel mee, maar was er klaar mee na de tweede gymleider. Enige Pokémon generatie game die ik niet heb uitgespeeld. Echt gewoon been here done that gevoel met Black, ben dus wel benieuwd naar Black 2. Ongetwijfeld testen zodra de game uit is.
Shit wordt gewoon hard en je moet Black 1 ook gewoon uitspelen man. Pokemon verslaving gevoel komt vanzelf wel weer. Als je de Champion ziet van deel 1 dan wil je toch ook gewoon die shit beaten.