Ik heb het met shootdodge gedaan, op 1 of andere manier kreeg ik hem daar wel in 1 keer mee om (terwijl het met gewone bullet time keer op keer mislukte)
Same here, kreeg ook keer of 5 ik dus niet snel genoeg was blijkbaar. Daarna shootdodge met revolver ipv machinegeweer en in 1x goed. Weet niet of revolver ipv machinegeweer nog invloed heeft erop..
Speel hem wel op Hard, hij gaat gewoon niet dood. JAAAAAAA HAHAHAHA. Na een pijnkiller op de grond blijven liggen, eigenlijk hoor je m niet te raken maar toch doetie dat.
Ik kan vanavond ook beginnen met MP3 (PC). Hij is verzonden en zal vandaag op de deurmat liggen. Eindelijk!!!!!
Heb m vandaag ook eindelijk gehaald! Heb er zin in! EDIT: Vraagje...Meteen op Hard beginnen? Of toch maar eerst Medium?
Ligt er een beetje aan hoe het de eerste keer ging. Ik ben direct op hard begonnen, en dat gaat best prima.
Nope, bij een bepaald level na 100x proberen, heb ik hem maar op normal (easy) gezet. Anders had ik een kapotte controller en plasma
Ik vond Normal precies goed voor de eerste playthough. Niet TE makkelijk en lastig genoeg om je wel de basics aan te leren (cover, bullet time en shootdodge). En als je dan daarna op Hard bezig gaat merk je dat je al het geleerde weer een stukje beter moet toepassen Zo'n filmische game moet je ook niet al te moeilijk doen meteen. Al dat doodgaan haalt je een beetje uit de ervaring en dat is de tweede keer niet erg maar de eerste keer zat ik daar niet op te wachte
Jammergenoeg spelen veel mensen op youtube dit spel als een soort gears clone.. constant in cover gaan etc..toch jammer hoor.