Ik ben ook een Hitman fan vanaf het eerste uur en misschien ken je de term social stealth niet maar je snapt heel goed wat ik bedoel, dat je gewoon met een goede disguise het level kan verkennen zonder dat iemand je uberhaupt doorheeft.
Het vetste is toch gewoon als je alleen je target vermoord, en dat het hele security team zoiets heeft van WTF JUST HAPPENED? Dat jij je vervolgens rustig naar de exit toebeweegd?
Ze hebben eerlijk gezegd nog niks van alle klassieke Hitman dingen laten zien. Tja 1x een fiberwire kill, en hij trek een kostuum van een politie agent aan. Maargoed dit zegt niks, waar zijn de VERBETERINGEN ten overzichte van Blood Money in het stealth gedeelte? Ik hoef helemaal niet om een hoekje te kijken ala splinter cell, want ik loop gewoon een kamer binnen in een disguise en niemand die me wat maakt.
Leuk dat ze zoveel aandacht besteden om de casual crowd binnen te halen, maar ze hebben eigenlijk FANS nog weinig laten zien om blij van te worden. Wat ook erg belangrijk is bij Hitman zijn de level designs, en goed we hebben nu alleen het intro level gezien maar echt ik ga er niet vanuit dat het zo briljant zal zijn als Blood Money. Zeker niet omdat er dit keer dus checkpoints in de missies zitten.
Kun je mij vertellen waar en wanneer IO heeft gezegd dat er sandbox levels inzitten ala Blood Money? Want ik heb Tony Blystad dus een x getweet of dat soort gameplay/maps er nog inzaten en kreeg geen reactie. Ik heb ook de "pers" niet veel zien vragen hiernaar. Ze kunnen trouwens wel meer zeggen, totdat ze het laten zien hebben ze alleen nog maar extreem actievolle trailers laten zien, en die nonnentrailer was helemaal belachelijk en behoorlijk kinderachtig ( voor de 15 jarige pubers die geilen op dat soort nonnen met uitgelopen bloed mascara in latex.. rofl kom op man ).
En over Instinct mode.. tja het is gewoon onzin. Waarom kan ik het niet gewoon uitzetten op een normale moeilijkheidsgraad? Waarom kan ik niet gewoon de map krijgen waar ik gewoon kan zien waar in de map een punt van interesse is zodat ik weet dat ik een vloer boven mijn target iets kan doen zodat ik hem met een ongeluk kan killen? En er zitten ook geen newspaper mission reports in zoals in de vorige games, die uitgebreid je zojuist gespeelde missie beschrijft precies met hoeveel kogels en met wat voor guns je je target etc hebt gekilled. Dat zijn gewoon zaken die het voor mij een Hitman game maken snap je, en vooral zonder Jesper Kyd en nu bijna 99% van de oudere teams er gewoon niet meer tussen zitten in het huidige development team is voor mij echt reden om zware wantrouw te hebben voor de developers van Kane & Lynch 2.
Laatst bewerkt: 31 mei 2012