[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    WENB
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Wow dat KLINKT weer heel goed! ;)
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    -Zucht-

    Here we go again...(!) :):

    Het klinkt ieder jaar goed. Jammer dat het nooit zo goed speelt als dat het klinkt, en als het al goed speelt, dan komen ze 2 maanden later met een patch die het alsnog verkloot.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Dat stuk van Terry 8) :lol:
     
  5. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Het klinkt inderdaad ieder jaar goed, in plaats van ''eerst zien dan geloven'' is het bij PES meer ''eerst spelen dan geloven''.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ook Eurogamer is erg positief.

    http://www.eurogamer.net/articles/2012-05-30-pro-evolution-soccer-2013-preview-pass-master
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hm okee.

    Al heb ik hier wel een enorme korrel zout.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Klinkt goed.

    Vrijdag nacht komt Konami met een pre-E3 persconferentie met beelden van PES 13
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Het. Klinkt. IEDER. JAAR. Goed.

    ... en 3 weken na release is bijna iedereen het er weer over eens dat het toch weer compleet ruk is op bepaalde punten, dat Konami weer heeft gefaald, dat alle previews weer misleidend waren, dat Seabass seniel aan het worden is, etc etc etc.

    Ik hoop OOK dat het dit jaar anders zal zijn en we eindelijk weer een goede PES krijgen. Ik geloof er alleen niet meer echt in.
     
  10. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit jaar zit in Seabsass niet in het productieteam dus er is hoop. ;)
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dan is er zeker hoop:)

    Ik hoop weer op een aantal leuke potjes!
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Geen Seabass en Fox-engine op de next-gen, dope. Ik wacht wel op de next-gen PES.
     
  13. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Het feit dat Eurogamer positief is, kan met recht als positief signaal worden opgevat. Zij hebben het de afgelopen jaren bij het rechte eind gehad. Nogmaals, als die vrijheid terugkomt (en je niet het gevoel hebt op 'rails' te spelen) dan is de game top. Dit kan in ieder geval de beste PES worden van deze generatie met deze voortekenen. Ook dat is ieder jaar geroepen. Maar ik heb weer hoop.
     
  14. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Morgen E3 aankondigings trailer.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2012
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee sorry, daar ben ik het niet mee eens. Het is een vroege build, het probleem bij Konami is dat de retailversie ALTIJD anders heel anders is en voelt. Zelfs een demo 4 weken voor release voelt vaak heel anders aan, en het probleem is dat de retailversie van de mindere versie is. Hoe vaak heb ik dat niet meegemaakt zeg. Dan ga ik naar insidegamer om PES te spelen, ben ik best tevreden, schrijf een review en dan is de demo weer heel anders en de retailversie al helemaal.

    Konami is meester in het slopen van een goede build. Al is de demo een natte droom, het zegt helemaal niks. Daarbij, een footie moet je weken spelen om een beetje een oordeel te kunnen vellen. Ik kijk niet meer naar previews van PES, het is allemaal koffiedik kijken.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  17. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Waaaat dit is epic! Als je ook nog online kan spelen....\o/ gelijk maar ff checken.
     
  18. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben benieuwd hoe scripted deze pes zal worden. Dat stoort mij nog het meest van al bij pes12
     
  19. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup, ik ook. Op het forum van WENB geeft Adam zijn eerste impressies van de versie van PES 2013 die hij heeft gespeeld in Brazilie, je moet die gast niet te serieus nemen want hij prijst ieder jaar het spel de hemel in maar hij zei dat hij tijdens het spelen geen één keer super cancel hoefde te gebruiken en het spel helemaal vrij aanvoelt en dus niet op ´rails´.

    Maar eerst gameplay zien en demo spelen, als we geluk hebben komt de eerste demo al eind juni(!).
     
  20. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    E3 Trailer.

     

Deel Deze Pagina