[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    No surprise there. Pure digital distribution is nog veel te vroeg. Niet alleen is de disc nog veel te ingeburgerd maar is ook het internet bij de meeste gezinnen nog veel te traag (globaal gezien) om een game binnen te halen (games die steeds groter worden) binnen een fatsoenlijk tijdspanne. Zelfs pre-loading/caching is geen waterdichte oplossing hiervoor.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Kom maar op, een van de weinige die Conviction erg leuk vond. En als het nu meer richting stealth en de vorige games gaat, vind ik het ook goed.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Komt er een nieuwe Blade Runner Game :thumbs:_O_
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, een Cyberpunk game. :p

    ______
    Dead Space 3


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Een console met beide lijkt me momenteel het beste. Beetje het steam idee maar dan met de console. Daarnaast hoop ik dat de nieuwe consoles een SSD of iets in die richting bevatten zodat die laadtijdens eindelijk eens verdwijnen.
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Die kop met rode ogen, lijkt Shredder uit TMNT wel. :cool:
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Wii U bedoel je? ;)
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk heb ik geen interesse in de Wii U, maar als die dat doet dan bedoel ik dat ja :D.

    Al doet MS en Sony het momenteel ook al met bijna al z'n games. (echter vaak niet met de launch van games)

    Alleen zie je nu (nog) niet dat games op consoles serials nodig hebben voordat je kunt spelen. (nou'ja wel met online passes)
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het gebeurd nu ook al inderdaad met o.a. Games On Demand. Het is nog niet wat het moet zijn, maar ik denk dat we er van mogen uitgaan dat digital distrubution wel beter uitgewerkt zal worden en meer in de spotlight staan bij de volgende generatie. De Vita lijkt mij een goed voorbeeld van hoe mogelijk zou kunnen zijn voor de next-gen.
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Zie ik hier co-op?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    En meteen schrijven mensen op andere sites de game al af. Omdat het hele singleplayer aspect in Resident Evil 5 nog maar weinig voorstelde en dat het echt voor co-op was, gaan ze ervanuit dat Dead Space 3 hetzelfde lot staat te wachten. Maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn, het is hopelijk ook niet zo. DS1 en 2 waren lekker scary, scary en hectisch genoeg, maar als je zoiets in co-op hebt....dat is gewoonweg niet scary verwacht ik. Wel tof dat het op een soort sneeuw planeet lijkt af te spelen.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    DS2 was niet scary. Jah, misschien een enkel momentje, maar het mag niet tippen aan Dead Space 1. Als ze nu nog verder de actie richting op gaan, dan zullen ze nog veel moeite moeten doen om mij te overtuigen (split screen co-op bv :p)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Eigenlijk was Dead Space sowieso niet echt scary te noemen, ik denk eerder gewoon hectisch en daarom heel spannend. Ik vond Silent Hill: Downpour juist eerder onder scary vallen en de oudere Resident Evil games. Maar het zou extreem klote wezen als ze dit gaan verneuken, de omgeving is best cool maar lang niet iedereen wil persé in co-op spelen en ik heb er alle vertrouwen in dat het een goede game zal worden, maar of het een goede Dead Space game gaat worden.....
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Co-op is optioneel. De ervaring zal ook anders worden als je solo speelt. Het is er vrij goed in verwerkt, dus ik denk niet dat het de game zal verpesten. En maak het aub splitscreen! :D

    Maar DS2 was hectisch, DS1 was imo toch echt scary hoor. Veel momenten waar gewoon niks gebeurd en je angstig door de gangen loopt. DS2 was gewoon een TPS in space. Op zich niet slecht, maar niet wat ik van de game wilde. Het miste de sfeer wat de eerste wel had.
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vond Dead Space 2 juist beter. Veel grote actie momenten. Zo zal ik dat metrostuk niet snel vergeten. Dat miste ik een beetje in de originele Dead Space. Ik ben daarom ook erg benieuwd naar Dead Space 3. Weer een tandje hoger.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mhm, die co-op maakt de game wel interessant. Gisteren nog Resident Evil 5 co-op gespeeld met een maatje en dat soort games blijven tof om samen te doen. Maar dan moet ik wel eerst Dead Space 1 & 2 kopen! Heb alleen nog de demo van deel 1 gespeeld toen.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Het is inderdaad optioneel, maar kijk naar Resident Evil 5 :mad:. Gewoonweg bij lange na niet zo leuk om alleen te spelen. Ik ben bang dat Dead Space 3 om co-op heen gebouwd gaat worden, hopelijk maken ze die fout niet. We gaan het zien. En inderdaad, Dead Space had toch wel engere momenten dan Dead Space 2, die sfeer was echt zo goed. Maar mijn eerste playthrough was gelijk op hard en later werd het echt hectisch met veel te veel mafkezen die allemaal tegelijk op je afkwamen.

    Maar hoor mij nou praten over Dead Space 2, terwijl ik die game nog lang niet heb uitgespeeld. Dus ik kan nog niet eens met zekerheid zeggen voor mijzelf dat DS2 minder/beter was, man man, ik moet echt eens wat dingen gaan uitspelen. Luxe probleem met al die games.:D
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2012
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat ik gewoon nu al het idee dat dit een horror game wordt van me af moet zetten en alvast ga rekenen op een TPS. Dan zal ik de game al zeker meer waarderen dan als ik straks voor een 2e keer een totaal andere game krijg dan ik wil/verwacht. Verkeerde verwachtingen kan een hoop verpesten. :+

    Hopelijk hebben ze iig de MP gedumpt. Die voegde helemaal niks toe. Dan zie ik meer potentie in co-op
    Wat ik nog steeds vreemd is dat ze van het enige echt hectische moment van DS1 een demo hadden gemaakt. Zo kreeg iedereen gelijk een verkeerd beeld van de game. Vreemde beslissing.

    Van mij mogen in DS3 ook wel wat minder snelle vijanden zitten. :+ Die vind ik maar niks. Is ook niks engs aan, alleen maar irritant. :p
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    DS2 demo bedoel je denk ik? Want die speelde ik ook, en holy shit dat schrikmoment zeg...ik schrok me echt helemaal het leplazerus.

    En inderdaad, in deel 1 had je van die gekken die heel snel op je af kwamen rennen, on top of that had je van die ettertjes die op de muren konden zitten en die spuugden bepaalde shit op je, wanneer je dan genoeg stasis hebt om de boel te vertragen is dat geen ramp. Maar ik zat dus mooi zonder stasis op veel momenten en op hard =(

    Zal mij benieuwen of ze ook weer die (onnodige) multiplayer erin kwakken in deel 3.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina