[XOne] Max Payne 3 [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 mei 2012.

1. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Dit heb ik zelf ook. Ga m binnenkort weer overnieuw doen en dan alleen RBen 8)

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Vraag over een gedeelte in het kantoorgebouw:

Hoe the fuck dood je die man met die halve gattling gun? Het maakt niet uit hoe vaak ik hem schiet, hij gaat maar niet dood.

Ah, eindelijk gelukt.

Laatst bewerkt: 31 mei 2012
  3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik speel nu best veel online en ben inmiddels lvl 12. Toch merk je vaak dat wanneer je tegen level 30+ speelt dat de balans weg is. Die hebben allerlei attachmentsop hun wapens en betere perks. Spelen er een beetje veel actief in de xbw crew? Anders wil ik wel een eigen crew opzetten.

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Jaa ik speel veel maar zit niet in de XBW crew omdat ze me niet geaccept hebben ben nu level 28 of 29 wil best in je crew derbij als je er eentje maakt :)

En gebruik de mini-30 of 1911 dubbel die knallen beide lekker en heb je niet zoveel moeite met de hoogere levels.

EDIT: Zie nu dat ze me uitgenodigd hebben dus zit ook in Le Xbw nu.

5. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die mini-30 heb ik nu alle attachments vrij gespeeld. Erg lekkere gun. Paar rake schoten en ze gaan neer. Ik vind max payne MP een leuke afwisseling om gewoon te lollen ipv serieus te gaan. Dan speel ik wel BF3. Die xbw crew stelt niks voor ;p

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Daarom zoek ik wat 'betere' mensen voor een eigen crew! Lijkt me tof om een crew van 3-5 man te hebben die aardige skills hebben.

7. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is aan mij niet besteed. Ik Shootdodge van balkons om te vluchten. voor de lulz \o/

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Zo, gekocht voor 20 euro gekocht voor de PC, ben benieuwd!

9. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel behoorlijk actief, momenteel al level 25. Vaak 's avonds rond een uur of 10 wel online. Als je wilt spelen moet je me maar even toevoegen en uitnodigen en eventueel een clan aanmaken ja.

Zit momenteel in meerdere crews maar gebruik eigenlijk altijd de MP3 tag omdat je vaak ziet dat je dan met mensen uit die crew komt te spelen waar het spel je weer mee beloond door extra XP te geven.

En die crew feuds zijn echt aanstekelijk, je krijgt echt een vies erge tunnel vision om die mensen allemaal d'r tussen uit te zoeken.

10. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Mag ik vragen waar? Ik had hem het goedkoopst bij Gamesync gevonden, maar die hebben dus een probleem met de levering dus geen idee wanneer ik die nu daadwerkelijk binnen ga krijgen.

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Je krijgt alleen de code waar ik hem gekocht heb, maar de code kreeg ik wel binnen een minuut :+

www.g2play.net :)

Volgens mij moet je het spel ook ergens downloaden, zal zo kijken.

12. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Even wat rondgekeken, blijkt wel een betrouwbare site te zijn.

Maar even de order bij Gamesync geannuleerd en geplaatst bij G2, heb wel een bevestiging gekregen maar nog geen code? (Krijg je in de vorm van een foto van de case, dus hoe heb jij die al? :eek:)

Edit: Nevermind haha! Ze stuurde hem echt gelijk daarna, nice. Weet je toevallig waar we hem kunnen redeemen? Is geen steam namelijk.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Geen idee :+, ik ben even wat aan het rondkijken, had hem besteld via m'n mobiel :+

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is een beetje tricky :p

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    vorige week MP3 uitgespeeld maar vond hem toch een beetje tegenvallen en overrated.. had eigenlijk van rockstar toch ook wat meer verwacht..
    het verhaal was wel vet ofzo.. en goed vertelt.. maar toch vind ik de gamemiss wat te lineair (haha en IK zeg dat haha) maar miss ben ik ook nu meer van games als amular - the withcer gaan houden met open keuzes en vrijehid...
    ik vond het gewoon jammer dat je vrij minimaal met de omgeving ding kon doen en dat je altijd maar 1 weg had...
    ik had graag bijv wat stealth gedeeltes gezien, of dat je toch andere wegen had, op andere manieren levels aan te pakken etc etc

daarom zou ik de game zelf een 8 geven

16. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik heb hem gisteren ontvangen en geinstalleerd, maar je kunt hem morgen pas spelen:mad:

Dit komt omdat ie morgen officeel uitkomt voor de pc en je een verplichte internet verbinding nodig hebt.

17. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Dat had je kunnen verwachten aangezien mp 1 + 2 ook lineair waren.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Amerikaanse VPN werkt niet?

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Gelukkig hebben ze dat niet gedaan. Max moet gewoon Payne blijven en niet worden verkracht omdat sommige gamers graag in de zandbak spelen, daar heb je weer andere games voor.

20. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Na mijn installatie klikte ik op MaxPayne3.exe of PlayMaxPayne3.exe en ik krijg dan het volgende te zien:

Ik heb het vandaag ook al geprobeerd, maar geen succes. Dat wordt toch echt wachten tot morgen.

Deel Deze Pagina