[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Het is al vaker gezegd, maar bij Bol een limited bestellen is niet handig,..
    boeken cd's en std games leveren ze wel goed (of wat te laat), maar aparte dingen zuigen ze flink in.

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Sure, dat wist iedereen al. Maar de Lootbox was gister voor 90 euro ipv 130 te koop. Dus sommige mensen nemen een gokje. Voor die prijs neem ik de gok. Zou zowieso nooit 130 betalen voor een LE. Leveren ze hem wel voor 90 dan ben ik blij en anders maakt het me nog niet zoveel uit ;)

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Shit voor 90 euro had ik hem ook zeker gekocht, m'n eerste CE ever moet toch wel van Borderlands zijn. En zo'n kist kan nog's best geinig staan op m'n slaapkamer.

Als iemand hem weer goedkoop spot post ff s'il vous plaît

4. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik denk echt niet dat dit gaat gebeuren weer omdat deze editie echt enorm gelimiteerd is, en Nedgame en 12Game.com zie ik deze fout in ieder geval niet echt maken zoals zoals Bol.com het deed.

Het probleem bij Bol.com kan soms zijn als je wel op tijd heb gereserveerd betekend niet gelijk dat je een grotere kans hebt, of wel dat had ik dan. Ik had bijvoorbeeld de Nintendo Wii gelijk toen het op Bol.com stond gereserveerd en mensen die de Nintendo Wii veel later hadden gereserveerd kregen het wel blijkbaar, dus het kan zo zijn dat Bol.com zegt van: ''fuck de mensen die er 90 euro voor leggen, we geven de mensen die er 130 euro voor betalen de prioriteit''. het zal misschien wel niet, maar het kan wel, toch? :+

Laatst bewerkt: 31 mei 2012
  5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik had niet zo'n trek om een oud topic te kicken...
    Is Borderlands 1 de moeite waard?

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Kort antwoord: Ja!
    Lang antwoord: Ja!!!

7. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    JA!!

Helemaal als je een co-op iemand erbij hebt, dan is de game nog vetter. Zou dan meteen voor de GOTY editie gaan, voor rond de 15 euro, heb je meteen alle DLC erbij, die op 1 na allemaal super goed zijn :cool: Met Borderlands ga je veel plezier hebben en gaan heel wat uurtjes in zitten. Niet zoals een standaard shooter waar je maar 8 uurtjes mee doet. Heb 150+ uur in Borderlands zitten. So get it :)

Ja, dat zou idd best kunnen. Ik verwacht de lootbox dan ook niet te krijgen, maar krijg ik hem wel dan is dat mooi meegenomen, en anders bestel ik gewoon de normale editie. Maar voor die 90 euro wil ik wel een gokje wagen. Als je de lootbox echt 100% wil hebben dan zou ik er idd niet op gokken en hem gewoon voor de volle mep ergens bestellen.

8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hmm, maar eens gaan zoeken dan.
    Thanks!

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat Grave zegt! Borderlands is echt een geweldige game en zeker in Co-op. Ik heb 'm een paar keer helemaal rond gespeeld en het blijft leuk. :)

10. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    En goty edition is nog volop te koop voor een prikkie, zeker moeite waard al kan de game ook wel beetje eentonig worden

En ik wil best vanaf begin co-op, was nog niet zo heel ver in de game. Dus als je vast co-op groepje wilt wil ik wel meedoen

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
  12. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik bestel niets meer bij Zavvi. Verzending is schandalig. :)

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Wanneer is de laatste keer dat je daar besteld hebt?, want ze gebruiken blijkbaar een hele andere pakkettenservice nu, de laatste pakketjes wat ik heb ontvangen via Zavvi.co.uk was met bubblewraps in plaats dat het in een doos was gestopt zonder bescherming.

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    True true. Zo jammer van een voorheen super goede zaak, al was mn Metal Gear LE box wel binnen een week binnen, dus het kan wel goed. Maar je kan er ook zo een maand op wachten.

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    18 April is mijn laatste bestelling verzonden.
    Deze moet nog binnenkomen... Dus.

Anyhow, net een topic geopend in X-Bazar, Gezocht.
    Hopelijk heb ik 'm snel. :)

@ WizzNL : Thanks, ik voeg je gelijk even toe op Live.

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Bij gamedumper 23 euro, heb je hem dag erna als je voor 4 besteld. Alleen gaat dat nu niet dus dan overmorgen

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Was trouwens de DLC nu of binnenkort niet met 50% korting te krijgen?

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Volgende week. Maar dan nog is de GOTY editie goedkoper, en heb je meteen alles op disc :thumbs:

19. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Als je alles koopt ben je al 1600 kwijt. Je kan beter de GOTY kopen!

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina