Nouja, je hebt waarschijnlijk de oudere games niet gespeeld maar gelukkig heeft R* naar jou iniedergeval niet geluisterd De game is nog niet uit in de US, morgen pas spelen voor de PC mensen onder ons.
LOL de game is nu voor mij ook geglitched! Ik sta nu 1ste van de xbox360achievements multiplayer crew met bijna 3 miljoen XP Ik ben nog maar level 42 dus dat klopt niet aangezien je 1.6 miljoen xp nodig hebt voor level 50.
Ah, helemaal niet bij nagedacht. Ben nu maar een retail dvd versie aan het downloaden van TPB. Probleem is alleen dat de game gewoon 26,7GB is.. Was altijd gewend dat de developer ook een client download aanbood, maar zal wel MMO's gewend zijn!
Jep, had ik dus ook. Heb ook maar een torrentje aangezet Misschien toch maar even via Usenet doen, even kijken naar een abonnement. Ach, hij is alweer op 10%, even een nachtje aan laten staan en dan zal ie een stuk verder zijn hoop ik
Heb nu die ene met zo'n 12.000 leechers en nog geen 500 seeders Maar inderdaad, met wat mazzel haken er straks een stel mensen af en gaan er meer seeden en dan is het ook zo gebeurd.
De multiplayer is wel even wennen. Ik hoop snel Gang Wars te unlocken omdat ik objective based modes toch het leukst vind.
Was van te voren al bekend dat het lineair zou worden, gelukkig ook maar want de charme zit 'm puur in het verhaal en de gameplay. Heb ook eerlijk gezegd meer het gevoel dat dit spel beter is voor de wat oudere generatie want god wat mis ik games als dit. Hoe de fuck kom jij nu al bij level 42? Ik zie al mensen die de eerste 'prestige' voorbij zijn en ik zit nu net op rank 26 en speel toch redelijk wat. Of is dat puur het verschil tussen Free- en Soft Aim?
Klopt, dat merk ik ook wel. Tuurlijk omdat je veel diverse opdrachten hebt waar je ook nog eens kills kunt scoren. Veel 'spots' veroveren, bombs planten, de leader van een gang uitschakelen enzovoort. Als je een beetje goed bezig bent dan schiet de xp omhoog hoor! Heb het ook sinds pas ontdekt en vind het echt de leukste game mode van allemaal.
Zoveel was die hardcore mode niet aan en of je nou zoveel xp meer krijg ik weet het niet hoor ik speel nu aleen gang wars en ik vloog door al die levels heen.
ja maar dit is deel 3, dan kan je toch wel wat meer vernieuwingen verwachten enzo? wa tik me afvraag als deze game geen max payne had geheten en door een studio gemaakt zou zijn waarvan de naam niet bekent was had deze game dan alsnog zulke hoge ogen ontvagnen? of had je dan commentaar gekregen als leuk verhaal maar te lineair, niet ''next gen'' etc etc?