Ben net naar Prometheus geweest, en vond hem aardig maar niet heel goed helaas.
De beelden zijn prachtig en zien er gelikt uit, de CGI is van hoog niveau maar het verhaal blijft helaas wat achter.
Acteerwerk daarentegen is wel echt top!
Ik ga even in een Spoiler verder voor zekerheid, dus let op!!! SPOILERS!!!!
Het begint aardig en de spanning van Ridley zit er op sommige punten goed in maar het is eigenlijk nogal een verhaalloos verhaal.
Wat het idee achter de film is is eigenlijk hoe het ruimteschip uit alien daar op zijn plek terecht komt.
Je blijft op het einde met veel vragen zitten en er lijken nog een aantal dingen niet te kloppen.
Ook vind ik de film erg voorspelbaar maar goed, dat is laatst in de filmwereld IMO toch wel een lastig punt om te doen.
1 ding is wel echt top gedaan, namelijk de operatie scéne.
Damn, wat is dat een benauwende scéne en is die gaaf gemaakt zeg! Heerlijk gewoon.
Even alvast een punt voor degene die de film gezien hebben, volgens mij zit er een fout in de tijdlijn.
Die grote "engineer" die in dat kanon van alien 1 gaat zitten die gaat dus op het laatst achter de hoofdrolspeler aan en gaat daar uiteindelijk dood, maar hoort die niet dood te gaan in zijn harnas in dat rare kanon?
Dat is tenminste hoe ze hem in deel 1 aan treffen toch?
Hoe kan dat dan als hij opengereten op de vloer ligt in life support en niet opengereten in zijn stoel?
Eindconclusie: 7