Wat een dag fifa Laatste tijd weinig gespeeld maar speelde 5 potjes.. 4 verloren 1 gelijk.. what de fuck? Wat is die download die je moest doen van 12 MB oid eigenlijk? Werd echt gek!!! Tot net, stond ik met 4-0 achter in de 60' minuut, heb ik nog met 4-5 kunnen winnen dat zijn de potjes!!!! helemaal op zo'n kutdag!
Holy shit bijna gedegradeerd moest laatste wedstrijd gelijk spelen of winnen.. krap met 1-0 gewonnen maar was zeker spannend. In 19 seizoen nog geen 1 keer gedegradeerd en dat wil ik zo houden!!!
Gisteren had ik ook een dikke pot. Ik ging een keer als een bitch spelen en nam Spanje, moest tegen Arsenal. Had Villa en Torres in de spits met 4-2-2-2 opstelling. Ging best aardig, maar hij scoorde in 80e minuut 2-2, terwijl ik 1000en kansen miste en hij scoorde via zo'n afleggertje . Ik schakel over naar 4-3-3 met Cesc als CAM, LLorrente in de spits en Silva en Jesus Navas op de flanken. Gelijk eerste aanval, BAM. Voorzet Cesc op LLorente en die kopt hem er in Dacht het dus rustig uit te spelen, scoort hij in de 89e minuut weer met afleggen de 3-3, ik dacht FUUUUUUUUUUUUUU. Op ultra-aanvallend gezet, diepe bal op Navas, sprinten voorbij de LB en voorzet geven. Gaat over LLorente heen en Silva kopt hem in, 4-3!
Ik ben nog steeds hopeloos op zoek naar de bicycle kick achievement ! Vandaag 2x op de paal geschoten met een omhaal, haha. Iemand enige tips?
Benfica is ook een heerlijk team. Een combinatie van snelheid en passing. Ik speelde online tegen Barcelona met 94% passing accuracy en won met 0-5, dit is mijn formatie: Saviola - Cardozo Aimar Y. Djaló - Gaitán J. Garcia Capdevilla - Garay - Luisão - Pereira Moraes
In FIFA: -- Hazard -------- Torres -------- Hulk ------ ---------------- Mata(Lampard) --------------- -------- Ramires ----- Essien(Meireles) ----- -- Cole - Terry(Cahill) - Luiz --- Ivanovich -- --------------------- Cech --------------------- Mijn god. Iemand die durft?
Fking ziek team. Alleen, hazard speelt bij Lille toch op 10? Zal hij dat bij Chelsea dan ook niet willen? Mata kan eventueel ook op lw. En is volgens mij van origine ook een lw toch?
Zijn beide van origine LW, maar Hazard is beetje half/half. Hij zwerft gewoon veel achter de spitsen, maar komt het meeste wel van links. Dus eigenlijk een LF haha .
Was het niet dat Hazard als voorwaarde stelde dat hij op 10 mocht spelen? En Mata speelde bij Valencia ook op links dus denk dat dit hem wordt: -----------------Torres--------- ---------Mata--Hazard--Hulk-------- -----------Ramires-Essien/lampard-