[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050

    Mwah....eerste wat opvalt is dat haar haar niet naar beneden hangt wanneer ze ondersteboven hangt, en dat ik haar stem niet fijn vind om naar te luisteren.

    Ik weet eigenlijk niet of dit me zal aanspreken qua gameplay. Doet me nog niet echt denken aan de oude goede exploration Tomb Raider games zoals TR 1 en 2, maar meer aan een 'survival-game'.

    Ik had er meer van verwacht eerlijk gezegd.
     
  2. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik moet zeggen dat ik die hele 'lost-vibe' wel tof vind, je spoelt aan op een eiland en naar mate het spel vordert ontdek je steeds vagere dingen. Het lijkt er zelfs op dat men ook soort others in het spel hebben gestopt die jou en je maten tegenwerken. Leuke twist maar ik vrees dat de gameplay toch wel degelijk gaat afwijken van de oude tomb raiders, in deze trailer zie je toch al aardig wat scripted events. Voor mij persoonlijk is dit niet zo'n probleem maar liefhebbers van de oldskool tomb raider zouden weleens bedrogen uit kunnen komen. Het idee om op zo'n eiland te worden gedropt en het dan maar uit moeten zoeken lijkt mij op zich wel tof. Ik ben er benieuwd hoe dit uit gaat pakken maar wat meer gameplay en een beter idee van je activiteiten zou welkom zijn.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bazen trailer, ziet er echt tof uit. Volgens mij heb je niet echt veel vrijheid zoals in de voorgaande games, maar lijkt me wel spectaculair en spannend te worden. _O_
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het ziet er zowaar boeiend uit!

    Ben toch best wel onder de indruk van die trailer.
     
  5. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Me too! super! De eerste tombraider na deel 1 op de psx waar ik weer zin in heb
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In zo'n trailer zie je inderdaad veel scripted events, maar voor een trailer is dat niet erg want ze willen toffe beelden laten zien. Hoop wel dat het in de full game meevalt. Ik hoop ook dat je genoeg vrijheid hebt. Dat jagen met die pijl en boog is wel cool denk ik.

    En 5 maart 2013, dat was wel ongeveer te verwachten.
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ken geen 1 tombraider game met vrijheid? Is altijd dat je maar via 1 pad verder kunt gaan.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar deze hoort toch sowieso meer vrijheid te hebben aangezien ie open world hoort te zijn?
    Toch? Of heb ik dat zitten dromen? :+
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    De trailer geeft inderdaad de indruk dat het open world is maar dat moeten we nog maar zien. Ik vind het meer op een uncharted game lijken, ik hoop wel dat je vrij alles kunt verkennen van het eiland.

    Verder is de trailer wel heel indrukwekkend!
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vrijheid in de zin van dat je gewoon een klein stuk gebied hebt waar je rond kunt lopen en dergelijk. In Underworld waren de gebieden gewoon ruim, ja uiteindelijk was er maar een weg om verder te komen maar het was altijd uitgebreider dan Uncharted dat gewoon helemaal on-rails is.
     
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik meen me te herinneren dat het inderdaad een open wereld zou zijn met de focus op survival en invloeden van lost (de serie) en minecraft. De invloed van Minecraft moet volgens mij op de open wereld duiden waarn je dan op zoek gaat naar het onbekende. Ik neem aan dat Lara geen kasteeltjes met zandblokjes gaat bouwen (dat wordt waarschijnlijk de volgende prequel).
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ziet er goed uit zeg! Ben benieuwd.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja weet het niet. Ben nog steeds niet fan van dat geschreeuw en bepaalde dingen die ze zegt. Maar het level design ziet er wel bizar goed uit. Lijkt er op dat je in het begin bange Lara speelt die langzaam volwassen wordt tijdens de game.
    Ook lijkt het me meer een survival game nu.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, je moet de vrijheid hebben om uit te zoeken waar je naar toe moet. Met Uncharted kan je maar 1 kant op en kan je ook niet afwijken van dat pad. Met Tomb Raider heb je gewoon ruime omgevingen. En dat je uiteindelijk maar 1 kant op kan is logisch. Het blijft een game, het is geen Heavy Rain.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb maar een paar dingen op die trailer te zeggen....

    WAT EEN FUCKING TRAILER GEK!!!! HOLY COW!

    Dit is gewoon precies wat Tomb Raider nodig had, een donker en volwassen verhaal en echt een gevoel van survival, en als die trailer een indicatie is...is dat het absoluut!!!! Wanneer ze dat hert ziet en dan zegt 'sorry' dat zijn gewoon mooie touches.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2012
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    +1000

    Ziet er fantastisch uit!_O_
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zeer veelbelovend. Spannend!
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Bij de MS persconferentie gaan we de game wederom zien las ik, dus gewoon volop gameplay. Later in die trailer zijn die graphics ook fucking indrukwekkend, dat dit allemaal nog kan op onze trouwe 360 :D
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gfx lijken me in vergelijking met vorig jaar wel minder geworden.. Maar das logisch en niet erg.. Want dit ziet er te gruwelijk uit
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Fucking toffe trailer!!!
    Had eerst nog me twijfels over de reboot maar na deze trailer gezien te hebben kan ik niet wachten;)
     

Deel Deze Pagina