Hij viel me beetje tegen. Jaren naar uit gekeken, maar ik haat het steeds backtracken en dat je steeds door alle stages heen moet om ergens te komen. Moet nog een paar cubes om de laatste deur open te krijgen, maar die anti cubes zijn gewoon gaar. Zit echt geen logica in bij sommigen en is niet te doen zonder guide oid. Verder een leuke game, concept is heel vet, alleen wordt de game op het einde wel super saai, helemaal als je voor de zoveelste keer door een stage moet om naar een andere stage te komen om daar nog ergens anti cubes op te zoeken.
hmm, ik vond de map ook niet ideaal, maar ik kon redelijk mijn weg vinden. Spoiler De New Game + voegt ook één en ander toe (ik zal zelfs in de spoiler spoilervrij blijven) dat het verkennen vergemakkelijkt.
ik heb sinds een paar dagen een nieuwe xbox slim gehaald account gerecovered kon netjes al mn arcade games downloaden maar zit met 1 probleem the walking dead verdwijnt steeds tussen mn games en als ik hem dan op de market vind staat er download again of play meteen.. beetje omslachtig dus + de helft van de tijd ziet die mn save game niet staan... iemand anders met dit probleem? Overigens heb ik dit alleen met the walking dead de rest werkt prima...
Ik heb een aantal weken geleden een mail gehad van xboxlivekaarten.nl met de aanbiedingen van de komende weken. Volgens mij stond Magic the Gathering daar ook bij in juni maar kan het nergens vinden en heb de mail ook niet meer. Iemand die daar iets over weet?
ok bedankt. Dacht dat het ook om korting op de eerdere delen zou gaan maar dat is dus waarschijnlijk niet zo.
Weet iemand wanneer die nou precies uitkomt? Iemand poste eerst dit: Episode 2: Starved for Help - May 30th, 2012 Episode 3: Long Road Ahead - June 25th, 2012 Episode 4: Around Every Corner - July 27th, 2012 Episode 5: No Time Left - August 29th, 2012 maar daar is geen reet van waar?
Zojuist Bang Bang Racing even een paar keer geprobeerd, omdat ik fan ben van top-down racers, maar ben er niet echt door overtuigd. Ziet er best leuk uit, maar qua gameplay voelt het gewoon iets te 'lomp' aan, en ik mis snelheid en toffe drifts enzo.
Counter-Strike: GO komt 21 augustus Valve heeft bekendgemaakt dat Counter-Strike: Global Offensive 21 augustus beschikbaar zal zijn voor pc, PS3 en Xbox 360. De game zal tegelijkertijd beschikbaar zijn voor alledrie de platformen. De game zal ook op alledrie de platformen zo'n $15 kosten. De game brengt nieuwe features, maps en gamemodi met zich mee maar ook verbeterde versies van oudere content. Bekijk hieronder gameplaybeelden uit de bèta.