[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matthijs007

matthijs007 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm aight dit filmpje geeft me zeker veel vertrouwen idd :D. Nu alleen nog hopen dat er niet teveel checkpoint bullshit inzit, en dat er veel meer van DIT soort levels erin zitten.

Verder vond ik de stem acteur in het begin hilarisch belachelijk...

Maar qua gameplay ziet het er strak uit :D

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lekkere trailer, genoeg mogelijkheden in ieder geval weer. :thumbs:.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die quote is echt nice om te lezen zeg!!!!

Goed om te zien dat het nog echt Hitman is he, eindelijk voor het eerst laten ze een grote open omgeving zien waar je veel kan doen op verschillende manieren en best of all...GEEN Instinct mode, deed me heel goed om die shit eens niet te zien. Checkpoints vind ik niet eens zo erg, ik ben iemand die graag mag experimenteren in games, dus gewoon echt shit uitproberen. Dan zijn checkpoints juist best handig eerlijk gezegd. Hoewel, beter kan je die shit gewoon uitzetten en kun je een savegame maken.

Dit is trouwens de hands on van VG247 en het is echt geweldig om te lezen, geen spoilers, maar wel gewoon prachtige dingen om te horen. Vijf verschillende moeilijkheidsgraden. Maar het mooiste van alles is, de instinct mode is volledig te customizen..dus je kunt gerust normal spelen en dan het oplichtende pad van NPC's uitzetten, en door muren kijken etc...alles is te customizen. De hands on bevestigt eigenlijk gewoon dat alles wat Hitman, Hitman maakt...erin zit. Echt lezen!!!

http://www.vg247.com/2012/06/01/hitman-absolution-first-hands-on-video-and-impressions/

Laatst bewerkt: 1 jun 2012
  4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ziet er qua engine echt heel goed uit. Zoveel mensen tegelijk op het scherm en lijkt allemaal soepel te lopen. Wel een beetje jammer dat er soms geen animaties zijn, zoals voor het wisselen van wapens of deuren openen.... lijkt me toch niet zo moeilijk. Maar misschien is dat vanwege de oude build.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Vind het niet erg dat hij pas in november komt ook. De ziekelijke drukte qua andere games is dan een beetje geweest. Hoe dan ook...ze moeten er echt eens wat aan gaan doen, verpreid die games een beetje over het jaar heen zeg..godskolere.

Wat ik wel merk is, en dit is eigenlijk een beetje vorig jaar begonnen, en misschien herkennen anderen dit ook. Elke keer vlak voor E3 en tijdens E3 met al die toffe nieuwe videos, keer op keer vind ik het weer geweldig en geniet er echt van. Ik kijk altijd zwaar uit naar die games. Maar het gekke is dat wanneer ze eindelijk uitkomen en ik het zelf kan spelen, lijkt die enthousiasme veel minder. Alsof het uitkijken naar een game en dus trailers bekijken veel meer waarde heeft dan eindelijk het zelf in huis kunnen halen en spelen :{

Merk het echt, heb zoveel games van vorig jaar nog die ik maar even heb gespeeld en toen al gelijk weer een andere game haalde, gaat nergens over. In dat opzicht ben ik meer een collector dan een gamer....

6. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Iedereen wil natuurlijk zijn games vlak voor de feestdagen uitbrengen, spreiding gaan ze dus nooit iets aan doen.

Game ziet er goed uit, maar in Bloodmoney kon ik mijn draai ook niet echt vinden, dus denk dat ik deze misschien een keer uit de budgetbak meeneem.

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop toch wel dat we een uitleg krijgen over waarom 47 Diana gesloopt heeft, of heb ik niet goed opgelet in Blood Money?

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Diana leeft toch gewoon? Op de begrafenis legt ze die guns bij 47 op z'n borst en daarna en kust ze hem 'wakker' en verlaat ze de begrafenis. In eind filmpje zie je haar in een groot kantoor (in de haven van Kopenhagen dacht ik) zitten en belt ze met iemand (van volgens mij koninklijke familie) en zegt ze iets van dat The Agency weer bijna volledig online is. Check maar op YouTube.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, maar in Absolution gaat 47 achter Diana en is ze al snel aan het begin dood. Sowieso is het verhaal in Absolution nog niet echt duidelijk, want 47 zoekt uiteindelijk naar een meisje en heeft steeds ook dat muntje in zijn hand. Zien wel in de game, juist beter dat IO weinig weg geeft.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Jaaaa klopt, dat eind stuk was echt te geweldig. Ik was alleen even vergeten dat Diana dat deed voor 47. Maar net wat Fiasco zegt, het is heel goed dat IO niks vrijgeeft, zo blijven de fans gissen en is het straks echt aan de gamer zelf om het uit te vinden.

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb wat gemist? Hoe weet je dat 47 achter Diana aangaat en haar vermoord? En welk meisje? En welk muntje?

EDIT: Laat maar :+, eigenlijk wil ik dat niet weten en pas in de game zelf ontdekken ;)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het zijn niet eens spoilers....de allereerste trailer die CG was, liet dat zien. Heb je die trailer gemist? Je ziet
    47 dan allemaal dudes uitschakelen, en komt uiteindelijk aan bij Diana die aan het douchen is....we zien hem haar niet vermoorden, maar de maker van de game zegt in die VG247 video dat hij haar vemoord.

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Oooo ja...ik wist niet dat dat Diana was in de douche...Zal die trailer nog eens gaan bekijken. En dat van dat meisje en muntje? Dat zit ook in die trailer?

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    47 krijgt de opdracht om Diana te vermoorden vroeg in de game, snap alleen niet van wie hij de opdrachten aanneemt gezien hij niet meer bij de ICA werkt.

En meisje zie je hier in de trailer, gekidnapped en had gelezen dat het een belangrijk iemand is. Voordat 47 Diana afmaakt krijgt hij te horen dat hij haar moet helpen ofzo. Muntje zie je ook. :+

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is ook bruut zeg

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Lol, krijg nou net nog een mailtje van TheHut, dat ze gaan doorgeven dat ik m'n code voor de Sniper Challenge nog niet ontvangen heb (had ik paar dagen na pre-orderen om gemaild, omdat ik die van Zavvi ook nog steeds niet had). Inmiddels heb ik die pre-order al lang gecanceld, maar mochten ze zo slim zijn om toch nog een code te sturen, dan kan ik wellicht hier een Hitman fan er blij mee maken!

Wat anders nog, wie hier heeft de Sniper Challenge ook al? Heb nu alleen Fiasco in m'n lijst die m heeft gespeeld en ik vind t wel leuk om m'n score ook met wat anderen te vergelijken (Fii's score is te makkelijk te verbeteren :9).

18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb gister nog ff alle trailers opnieuw bekeken en t is nou idd wat duidelijker. In die tweede trailer zie je idd dat Diana in de douche is doodgeschoten en dat ze dat muntje in haar hand heeft. 47 heeft dat muntje denk ik meegenomen als aandenken omdat ze toch een soort van speciale band hadden?

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, te saai om non stop te spelen. Iedereen neergehaald met een headshot en silent assassin rating. Meer dan genoeg, fuck die unlocks. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina