Dankzij jouw waarschuwing heb ik die quest afkunnen maken!
Damn, weer een hele trip achter de rug, voor de grimoire.
Kom ik bij die bandits aan, moord dat hele kamp uit, geen grimoire te bekennen en opeens staat questmarker heel ergens anders ...
De questmarkers zijn nogal buggy, soms krijg ik er gewoon geen, soms sturen ze me totaal de verkeerde kant op. En ik wordt wel een beetje moe van steeds dezelfde stukken af te moeten lopen. Heb ook nog niet zoveel van de map gezien. Ook jammer dat je niet kunt zien wat mainquests zijn.
Maar ik vermaak me er nog steeds meer dan prima mee!
Wel nog een raar ding; ik ga meestal op pad met twee mages, meestal een sorcerer en een mage. En dan mijn ranger en main pawn warrior. Voor healing reken ik eigenlijk op de mages. Wie is de betere healer (buffer), de mage of de sorcerer? En welke spells zijn dat?
Wat ik dus irritant vind is dat ik, en geen van de pawns, nooit boven de helft worden gehealed en buiten combat al helemaal niet. Hierdoor loop ik constant met een party met halve health balkjes rond. Soms is het zelfs zo erg dat er twee met 20% (rood) rondlopen, maar healen, ho maar. Mijn main pawn lost dat nog op door healing items te gebruiken, maar de andere twee niet. ZO begin ik dus vaak aan gevechten met een minder dan halve party. Erg irritant.
Hoe krijg ik ze zover tot full te healen en ook buiten combat te healen ... ??
:
Klik om te vergroten...