[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Holy shit, wat een trailer. Kan niet bevatten hoe mooi deze game er uit ziet. Dit gaat Uncharted zo hard van zijn troon stoten! Kan niet wachten!!
     
  2. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    DE TERING wat een vette trailer!!!! Ziet er echt superspannend uit, sluipen door een vijandig kamp met je handen achter je rug gebonden! Damn, waarom pas 5 maart :'-(
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ziet er gaaf uit zeg! Wordt denk ik een van mn eerste aankopen van volgend jaar!
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    8)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Net de trailer eens bekeken op mijn 360.

    Hoooly shit zeg. Als de game maar half zo goed is als deze trailer wordt het een absoluut pareltje _O_
     
  6. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    "I don't like tombs" 8)
     
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Epic trailer. Als de rest van de E3 zo gaat verassen wordt het nog leuk :cool:
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die trailer ziet er goed uit...

    Maar ook héél erg scripted. Wat ik toch stukken minder vind. Desalnietteplus, kijk hier erg naar uit!
     
  9. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Lara \o/
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja dus?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    • Don't expect much of the old linear platforming formula. "We're now giving the player the opportunity to go into a space and choose their own path. Where we take you across the ledge of the B-52 bomber, that's a tutorial. Once you move away from the plane, everything is basically open, dynamic traversal where the player has the freedom to roam around a jump from location to location with ease..."
    • You'll be able to air steer, direction control, speed her up/down during jumps
    • The game has an XP system. You'll be able to use this for upgrading Lara's abilities. You'll also have to scavenge for materials to upgrade Lara's equipment
    • The base camps will allow you to upgrade Lara's abilities, improve your equipment and fast travel to other base camps that you've visited on the island
    • Early on you'll only have a few options to upgrade Lara, such as giving her the ability to carry additional arrows for her bow or increasing the speed that she's able to shoot the arrows. As you continue the system will open up and allow you to shape her abilities to your playstyle.
    • The context-sensitive actions are one-off sequences. For example, the scene with Lara stabbing the wolf is only going to happen once in the game. They say that if you do it right the first time it'll have an impact.
    • "There is linearity to the story - you have to go from point A to point B - but there's junctions in between where we want the player to feel like they're real explorers." These are described as non-linear hub spaces that you can come back to at different times of day.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat eerste puntje, heel goed om te weten. Mensen dachten toch dat het lineair als de pest ging worden? :)
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vorig jaar zeiden ze al dat het niet lineair zou worden, maar het is goed dat ze het nu weer bevestigd hebben. Lijkt me een goed systeem a la Metroid, dat je steeds nieuwe vaardigheden krijgt om zo andere delen van het eiland te bereiken. Zo ben je dus nog steeds aan het exploren wat belangrijk is voor een Tomb Raider game.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik kan jou ook nog wel quoten over wat trailers, hoor. :+
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [GT]730936[/GT]
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een van de weinige games die echt is veranderd ten opzichte van de vorige games. In een positieve zin. Ben alleen nog steeds niet fan van het geschreeuw en het is misschien iets te hectisch al denk ik dat dat ook aan de kleine video formaat ligt.
    Verder hoe je de omgeving kan gebruiken te opzichte van je enemies is super.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben sinds de vorige E3 gehecht geraakt aan dat geschreeuw. Hoop dat ze dat niet gaan verminderen, want hoe vreemd het misschien ook klinkt om te zeggen; al dat gekreun vind ik wel wat sfeer en persoonlijkheid toevoegen. Ik leef nu al meer mee met deze Lara, dan ik ooit eerder heb gedaan.

    Gewoon het volume niet al te hard zetten. :+
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe.
    Ook nog een klein ding wat me een beetje dwars zit. Ze willen Lara een vulnerable/bang laten overkomen. Begrijp ik wel ze is nog jong, eerste grote avontuur.
    Maar ze zet wel mensen in vuur en steekt een bad guy gewoon vol in de nek nadat die op de grond ligt. Iets klopt daar niet imo. Maar is een klein ding. :)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat jagen is vet. :D
    Net wat nieuwe beelden Live bij GT.
     

Deel Deze Pagina