ik heb de cd voor de mafia 2 dlc's maar als ik hem wil afspelen zegt hij

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rasta-King, 29 apr 2012.

1. Rasta-King

Rasta-King Member

Leuk Bevonden:
    0
    you need a hardrive to install this pack ? hoe kan dit, aangezien ik een harddrive op mijn xbox heb aangesloten, en het gewoon doet, ik heb bij opties, Install this game ook al gedaan maar wil ik hem afspelen blijft ie zeggen dat ik een hard drive moet installeren:mad:

sorry als ik het verkeerd heb geplaatst

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Staat de DLC op een apart disc? Zo ja, misschien moet je proberen om eerst de disc met de game zelf af te spelen. Wellicht dat je in het menu een optie krijgt om de DLC te installeren :)

3. Rasta-King

Rasta-King Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk, ik kocht de special edition mafia 2, daarbij zaten twee cd's een met het ornignele verhaal, en de andere was een add on content disc, toen ik het verhaal uitspeelde wou ik dus de dlc doen, ik zag wel in het menu dat je downloadeble contents had, maar die moest je dan downloaden via marktetplace maar in dit geval zou dat niet hoeven, want ik heb de add on cd maar hij geeft telkens aan de hard drive in te pluggen en dan snap ik het niet meer

4. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Weet je zeker dat die extra disc wel de add-on disc is? Want naar mijn weten is de tweede disc in de box de soundtrack CD. De Add-ons zaten dan op een voucher in het doosje erbij.

5. Rasta-King

Rasta-King Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is geen soundtrack want het boekje erin zegt dat je dde dlc in moet plaatsen en selecteren kom op waarom kan niemand mij helpen????

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat voor harddrive heb je aangesloten op je Xbox? Een 'normaal' extern schijf of bedoel je de echte Xbox 360 harddrive?

En de reden dat voorlopig nog niemand je kan helpen is omdat je 1) geduld moet hebben en 2) geen ster bent in uitleggen. Maar dat geeft, chill out en 't komt goed.

7. Rasta-King

Rasta-King Member

Leuk Bevonden:
    0
    een normaal extern schijf, ik heb hem geformatteerd en geconfigureerd zodat ik hem kan gebruiken voor mijn xbox 360, je weet wel dan hou je na al die instelling shit ongeveer 15 16 gb over, telkens op nieuw aangesloten en geen idee wat ik nu moet doen, ik post morgen wel een paar pics van alles dat moet miss helpen

Deel Deze Pagina