De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vorige abo was ook 2 jaar onbeperkt internet (HSDPA???) voor totaal 660 euro inclusief de x10 :) En afgelopen maand op stage toch voor 2gig door de tether heen gejaagd 8) Ben dat nu iets minder van plan ;)

Mooie tijden wat dat betreft zijn helaas over.

Ik denk dat ik nu ook "teveel" betaal omdat de telefoon net een dag oud is en "de gekken" 'm toch wel kopen (inclusief moi, that is)

2. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft de HTC x One nog voordelen ten opzichte van de S3? Is de audio echt beter van de HTC x One zowel met als zonder oordoppen?

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ga aankomende week langs maatje van me die HTC one X heeft. Zal m'n S3 er is naast leggen.
    Volgens mij is het scherm van HTC "beter" Iets mets subpixels en andere techniek? Ik vind het geluid van de S3 overigens zeer prima. Zowel de speaker voor muziek, als de speaker voor bellen zijn imo top :)

Mocht je nog specifieke vragen hebben met betrekking tot vergelijking, stel die hier dan even voor woensdag.

mbt. oordoppen denk ik dat je vooral afhankelijk bent van het materiaal dat je gebruikt. HTC heeft iets met Dr. Dre Beats dus daar zal wel de focus wat meer liggen op geluid. Denk dat je met EQ een hoop kunt regelen, ook bij de S3

Laatst bewerkt: 2 jun 2012
  4. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik denk dat dat geen verschil gaat maken.
    Ik zou ze als ik jou was allebei even proberen in de winkel en je keuze baseren op persoonlijke voorkeur qua software en uiterlijk, want qua hardware doen ze in principe niet onder voor elkaar. Dat de HTC een iets beter scherm heeft klopt iig wel, maar dat zie je alleen maar als je ze naast elkaar houd. De Samsung heeft weer een amoled scherm wat ik zelf wel érg mooi vind.

Persoonlijk vind ik de software van samsung altijd inferieur, maar ik heb de S3 nog niet geprobeerd dus daar zal ik verder ook maar niks meer over zeggen. Van wat ik erover gelezen heb op Tweakers is het niet zo gelikt.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Mijn abonnement (Blackberry Bold 9700, 2 jarig) bij Hi loopt ein-de-lijk op 16 september af. Als ik nu de Hi site check staat er dat ik al mag verlengen, en gewoon een nieuw toestel mag uitzoeken. Nu wil ik voor de iPhone 4S 16GB gaan, met studentenkorting, 75min bellen en smsen voor 5euro, en dan een Hi Large bundel (1000MB internet per maand) voor 39,50 piek per maand (in totaal, voor 1 jaar, wil geen 2-jarig contract meer). Is dit een beetje een relaxte deal?

Verder internet ik wel vrij veel op mn huidige BB (gewoon zeer veel Whatsapp, Facebook en internet checken), is 1000MB dan wel genoeg?

Ik kan dus gewoon een nieuwe mobiel uitzoeken nu. Maar moet ik dan nog tot 16 september abbonnementskosten betalen voor mn BB? Of wordt die meteen omgezet zodra ik de nieuwe mobiel binnen heb, als ik verleng bijvoorbeeld volgende week? (naar bijv die iphone, voor 39 piek per maand)

6. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    1000MB internet is in de meeste gevallen meer dan genoeg. Je kan volgens mij ook ergens op de site checken hoeveel je nu gebruikt als je inlogt en bij je naar je eigen account gaat en dan naar mijn verbruik.

Voor zover ik weet stopt je je BB abbo gewoon op het moment dat je verlengt en gaat het nieuwe abbo meteen in, de einddatum van je nieuwe abbo zal volgens mij wel gewoon 16 september zijn.

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Wtf? Dat is dan 3 maanden verschil. Weird dat ik dan nu bij Hi kan verlengen dan, gezien de standaard 2 maanden is. Ik zal ze wel ff bellen. Ja ik zal die site even zoeken, ben wel benieuwd daarnaar. Is de abbo ook gewoon qua prijs normaal? Niet te duur oid

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Koop een los toestel, of een mooie 2e hands model. Schat dan een sim only anno met databundel.

Dat is even wat geld, maar het bespaart ook en als je je tel zat bent, verkoop je hem met minimale verlies.... iPhones zijn vrij waardevast.

40 euro pm is gewoon teveel. En dat x12

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Je bedoelt iphone 4S 16GB gewoon tweedehands ergens kopen en dan simonly abbo nemen?

10. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja, of een iPhone 4 ... Zoveel verschil vind ik het persoonlijk niet tussen de 4 en 4s. Jaartje later is er toch de iPhone 5 ;)

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Klopt maar als ik een Simonly erbij neem met wat smsjes en belminuten en MB internet ben ik toch even wat duurder uit. + Je mag even rond de 400 piek dokken voor een 4S. 12x39 piek is 468 euro. Een losse iphone op zn minst dan is 300 in 1x + een simonly van gemiddeld 20 piek, een jaar. Is 524.

Laatst bewerkt: 2 jun 2012
  12. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Je hoeft dus niet bij te betalen voor de iPhone? Ah, ok. ...

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Nee je least hem.

14. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dan vergeet je nog wel dat de iPhone 4S die je koopt ook een restwaarde van +€250 heeft.

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Dus? Tegen die tijd dat het abonnement afloopt ruil ik hem wss toch wel weer in voor een andere mobiel. Dat is kosteloos.

16. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    250 maar, lijkt me te weinig.

2 maanden geleden mijn iPhone 4 32gb voor 400,- verkocht

17. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei daarom ook +€250. Het is natuurlijk ook afhankelijk van welke versie het is. Dat vind ik altijd wel een groot voordeel aan de iPhone, dat ze zo waardevast zijn.

18. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Het noodlot is toegeslagen. Ik heb nu ruim een half jaar een HTC Sensation XL. Gisteravond liep mijn telefoon vast en startte hij pas tien minuten weer op. Enkele minuten daarna gebeurde hetzelfde, alleen de HTC reageerde nu nergens meer op. Ik kan de aanknop indrukken en dan lichten de Android knoppen op, maar ik krijg geen beeld of iets dergelijks.

Zijn er nog oplossingen of dingen die ik kan uitproberen om mijn HTC weer aan de praat te krijgen. Ik heb gewoon een volledige verzekering dat alles dekt, maar ik kan natuurlijk eerst zelf even kijken.

19. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu een jaar een samsung Galaxy s2 maar ik ben een beetje klaar met Android.

Nu wou ik dus heel graag overstappen op een Iphone. Ik heb nog wel een contract van 1,5 bij Hi. Dit contract bevalt me verder goed, nooit problemen.

Nu wil ik dus een andere phone, maar is dit überhaupt mogelijk? Moet ik dan mijn Galaxy proberen te verkopen (zonder sim-kaart) en vervolgens een nieuwe (ik wil geen 2e hands) Iphone kopen?

Of zijn er andere mogelijkheden? Juist omdat er oppervlakkige krasjes op de Galaxy zitten en wat meer kleine beschadigingen, denk ik dat ik hem niet snel verkoop.

20. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wachten tot je mag verlengen.

Waarom ben je Android zat? Grote kans dat je bij Apple tegen dezelfde problemen aan gaat lopen namelijk.

Deel Deze Pagina