[XOne] Montages/youtube

Discussie in 'Games' gestart door xWillehh, 2 jun 2012.

  1. xWillehh

    xWillehh Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Triple shotgun feed? 360 noobtube?
     
  3. xWillehh

    xWillehh Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit geen triple feed shotgun in? Het is een quad feed met de striker, en de 360 noobtube was inderdaad gay maar het was killcam en ik vond hem grappig
     
  4. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maakte maar een grapje. Ik gebruikte dat soort clips ook in mijn montages van Call of Duty 4 en Modern Warfare 2. Ben er nu anderhalf jaar mee gestopt, maar het was een hele leuke tijd om met twee goede vrienden dagen lang CoD te spelen en clips op te nemen voor montages. ;)
     
  5. xWillehh

    xWillehh Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of er al zon topic is maar anders kunnen we allemaal onze youtube kanalen met elkaar uitwisellen, zo leer je van elkaar en kan je elkaar feedback geven :)
     
  6. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dit gewoon in het Modern Warfare 3 topic moet plaatsen. ;)

    Even offtopic: wat is het nummer in deze video van jou? :)
     
  7. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gebruikt het SLOWMO effect op de verkeerde momenten :p.
     
  8. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ondanks dat ik helemaal niks heb met Call of Duty, moet ik zeggen dat je wel een vette montage heb gemaakt. Met name de intro! Erg strak gedaan :)
     
  9. xWillehh

    xWillehh Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    @Victor, dit zou je moeten vragen aan de editor zie description :)

    @Lee ja soms wel, maar ik heb de video niet bewerkt maar ik vind dat hij algemeen een zeer goede job gedaan heeft

    @Vicill dankje :)
     
  10. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou je toch eens aanraden wat andere filmpjes te bekijken die ook slowmo effecten gebruikt. Er zijn namelijk wel bepaalde momenten die een slowmo vereisen en sommige momenten totaal niet. dit is wel echt gevoelsmatig. Oefening baart kunst. KEEP AT IT
     
  11. xWillehh

    xWillehh Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je twixtor?

    Meestal wordt dat gebruikt voor de climax voor een kill ofzo maar voor een tegenstrijds effect is het hier omgekeerd en achter de kill, toch wordt dit ook wel vaak gebruikt in COD videos hoor zeker bij trickshotters
    Maar ergens heb je zeker een punt hoor!
     
  12. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit wat voor game het is toch? Wat is er leuk aan om iemand elke keer in slowmo te zien reloaden ? Uiteindelijk draait het toch om die headshot/killshot/trickshot.

    Ps. ik heb geen idee waarom ik hier zo serieus op in ga. Ik heb totaal niks met montage filmpjes :p
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Aardige montage, maar waarom de beoordelingen uitschakelen? :confused:
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    :)

    En verder wel goed maar het is niet dat het er uit springt bij die andere filmpjes die ik wel eens voor bij zie komen ( ik kijk zowat nooit van dit soort "montage's" dus geen idee wat het gemiddelde niveau is, denk wel dat ik alleen de goede af en toe is op FB/YT/Twitter langs zie komen.. ik vind het trouwens ook saai om naar te kijken - en dat bedoel ik in het algemeen dus geen commentaar op jou "montage"-)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2012
  15. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me inderdaad leuk om een aparte topic ergens te hebben waarin montages (van welk spel dan ook() centraal staan, en waar je tips en truuks van andere gebruikers met elkaar kan uitwisselen.

    Zelf heb ik meer dan 20 forza4 montages gemaakt van de diverse cups die via xboxworld.nl zijn georganiseerd.

    PS. Wat ik je als tip wil meegeven, is als je van plan bent om van je gamesessie een montage te maken of er beelden van te gebruiken, zet dan al je notifications uit. Ik (persoonlijk) stoor mij eraan als ik dan in een montage zie dat (random persoon) online is gekomen.

    En als ik dan toch even mag pluggen :

     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2012
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Sowieso wat ik merk in jullie montages is dat de muziek totaal niet matched aan de clip. Als je wilt dat je muziek echt opgenomen wordt in de clip, moet je meer gaan monteren op de beat van de muziek. Bij bepaalde inzet van de muziek veranderen van shots. Dat maakt een filmpje compleet.
     
  17. xWillehh

    xWillehh Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit wat je bedoelt? http://www.youtube.com/watch?v=IuaR21ZRe5w&list=UUw_LtiLajzXywJbhJ8vaCNg&index=0&feature=plcp
    Spoel door naar 1:30

    (Dit is de teamtage van mijn clan, veel beter dan mijn montage natuurlijk :p)
     
  18. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja inderdaad, dat lijkt er inderdaad meer op. Het enige wat ik dan nog mis is ipv de schoten van het geweer op de beat van de muziek te doen (wat opzich vet is hoor, maar niet voor 4 minuten straight achter elkaar) dan ook de shots zelf te wisselen.

    Maar voor de rest was deze al een stuk beter :D
     
  19. xWillehh

    xWillehh Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je dan? Niet het ritme van de beat meevolgen?
     
  20. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik bedoel dat op het moment dat er een bass in komt, dus op de maat, op zulk soort momenten kan je wisselen van shot. Dat heb je in het vorige filmpje gedaan dmv schoten met het geweer, maar doe het nu eens met verschillende shots (camera shots :+)
     

Deel Deze Pagina