Dit hadden ze net zo goed achterwege kunnen laten, die chat en social network shit kunnen ze van mij part direct weer schappen. Gewoon headsetje en een xbox live achtige dienst klaar. Nintendo loopt achter de feiten aan als het om gaming gaat, ze lopen voor als het om casual onzin troep gaat. Helaas.
Het gaat juist om meer interactie met onbekenden of mensen die dezelfde vraagstukken en/of interesses hebben. Dat is niet mogelijk met alleen "chat"
Ondanks de saaie bedoeling snap ik wel hun doel, is een vrij leuke insteek eigenlijk. Wanneer is dat ding te koop?
Als je Nintendo kent weet je dat dat weer beperkte onzin gaat opleveren. Nintendo schijt al jaren dunne diarree langs de benen als het gaat om contact met "onbekenden".
Klopt. Game pauzeren en direct via de gamepad zoeken naar oplossingen en tips. Doe het nu al met mijn iPad maar bij de Wii U denk ik makkelijker
Niet echt ik had voor de gein mijn xbox controller gepakt toen ik die zag. De rechter thumbstick en de 4-knopen zijn omgewisselt.
en gebruik je dan iets anders dan YouTube?.. (of dit forum).. Ik ga niet videochatten met onbekende.. das gewoon creepy, chat roulette shit
Lijkt me verre van ideale plaatsing van de actieknoppen.. Ach dat zal niet zo makkelijk niet zijn.. die aftrekgasten van die random chat site zullen wel massaal naar de Wii U komen Leuk voor kleine kinders die niet verder komen bij pokemon. Nintendo kennende kom je niet zomaar met een onbekende in contact.
lijkt me ook ruk, kknoppen gebruik je het meer dan de RS en die knoppen zitten veel te laag volgens mij