http://uk.ign.com/articles/2012/06/04/next-spartacus-season-war-of-the-damned-will-end-the-series Nog maar één seizoen, dan stopt de serie.
Was ook wel te verwachten. Ze zijn het eerste seizoen te snel gegaan en het tweede seizoen was al best langdradig. Ze zijn ondertussen al ontsnapt. Hoeveel meer over te vertellen. Zelfde verhaal een beetje wat er met Prison break gebeurde voor mij. Daar vond ik het na het tweede seizoen ook al beetje ver gezocht worden.
Het hoeft van mij ook niet historisch accuraat te zijn hoor. En wat is het tweede seizoen volgens jou? De prequel? Sowieso vond ik het eerste seizoen wel goed zo, ik geloofde het allemaal wel daar in dat huis. Ze hadden het nog wel verder uit kunnen smeren met arena gevechten en soap verhaaltjes, maar daar zou ik niet blij van worden.
Hij was weer erg tof moet ik zeggen! Heel overdreven maar hey, dat is al vanaf season 1. Blijft een leuke niet-nadenken serie.
Ik moet het vorige seizoen nog steeds afkijken, kan me er maar niet toe zetten denk dat het na 2 seizoenen wel genoeg was voor mij
Ben het ook redelijk beu inderdaad... ga het nu wel afkijken, daar niet van. Maar begin me echt te ergeren aan de dialogen. De voorspelbare gevechten (ze winnen altijd en er spat heel veel bloed), etc.
De dialogen zijn dit seizoen wel enorm overdreven volgens mij. Er zit echt geen normale zin meer in , alleen maar shit als 'when coin meets purse, help shall be seen' etc etc. Praat normaal!
Mooi, ligt dus niet aan mij. De dialogen slaan idd wel heel erg door. Maar nog wel ff dit seizoen afkijken. Benieuwd hoe 't nu verder gaat en 't is altijd wel mooi vermaak. Ga er alleen nog steeds wel heel bad op dat Mira er niet meer is