ik vermoed dat ze met een aankondiging gaan komen dat ze Gaikai gaan overnemen (is net zoiets als Onlive). Best groots dus
Oke. Blijft de toekomst idd. Onlive is niet echt heel groot nog maar het is bekend en wordt steeds meer gebruikt. En Sony qua games?
The last of us, nieuwe God of War en verder weet ik het niet omdat ik meer geïnteresseerd ben in hardware-aankondigingen. My backlog is killing me
De teller op de 360 loopt over een uur af btw. Dat is dus 18:15, niet 18:30. Ik weet niet of ze er dan een leuk filmpje voor plakken of meteen beginnen.
Dit heb ik al 5x gevraagd dacht ik maar nooit een antwoord op gehad. Kan je de MS show ook met Silver kijken?
XboxLive eventplayer alvast aangezet. Hij zegt dat het al begint over 40 minuten. Dat betekend dat hij Live is om 18:15
hopelijk is de stream van de 360 een beetje ok, dan kan ik de laptop gebruiken om tegelijk te surfen naar de rest van de nieuwssites
Hmm kan het nergens vinden. Waar staat het? Moet zeggen vind dat nieuwe Dash niks. Zie het voor het eerst.
IK ga ook zo kijken op de xbox Kan ik hier alle informatie vinden, jammer dat we niet even een soort van realtime chat ding kunnen hebben, beeld steeds refreshen hier is niet echt heel handig als er ineens veel wordt gepost