Hieronder kun je het complete lijstje checken van Activision’s E3 line-up: Call of Duty: Black Ops 2 Skylanders Giants Transformers: Fall of Cybertron The Amazing Spider-Man 007 Legends Family Guy: Back to the Multiverse
Oh, hé, het is vandaag alweer E3 Ik wist dat het er aankwam, maar wist niet dat de Microsoft-presentatie zo al is. Even snel eten en dan maar kijken. Ik had het vorig jaar helaas moeten missen, dus nu zal ik het zien ook
Voor de geïnteresseerde: http://www.gamekings.tv/livestream/e3-2012-de-e3-persconferenties-voor-en-nabeschouwing/
Bij de Home pagina van de Dashboard staat er gelijk iets van de E3, als je daar op klikt zou je het kunnen moeten downloaden
klopt alleen dat plaatje heeft ook weer meerdere dingen die daarin voorbij komen, 1 daarvan is de e3 player. Ik heb ook geen flauw idee hoe je die switcht behalve wachten nog 11 minuten en hopen op een goede stream!
wij eten ook om 1800, mijn vriendin komt het eten zo richting de bank brengen waar mijn zoon en ik klaar zitten
Haha, bij ons ook half 7 zelfs. Maar al geregeld dat ik er na kan eten. Of snel wat tussen de kinect rommel *)