Hallo Xboxwereld! Ik ben het zat om op marktplaats te adverteren, aangezien daar vaak de gedachte gang heerst van: 'voor 1 euro koop ik een bank!' Hopelijk is Xboxworld.nl wat serieuzer voor biedingen:b: Dit is de lijst: Kameo Civilization Revolution Smackdown Vs Raw 2007 Gears of War 1 Kane & Lynch 1 Halo 3 (Classic) Turok Fifa 07 (Classic) TNA Impact Dragonball: Raging Blast 1 Skate 1 Legends of Wrestlemania Ninety-Nine Nights X-Blades Kane & Lynch 2 (Limited Edition) Smackdown Vs Raw 2008 Pure & Lego Batman (in 1 doos) Halo Reach (Net nieuw gekocht! Limited edition!!) Smackdown Vs Raw 2009 Portal 2 Ghost Recon: Advanced Warfighter Brothers in Arms: hell's Highway Golden Axe: Beast Rider Gears of War 2 (niet met orginele doos) Ninja Gaiden 2 Fifa 06 50 Cent: Blood on the sand Left 4 dead 1 Fifa 08 Saints Row 2 Bully: Sholarship Edition Prince of Persia: The forgotten Sands (nieuwste) Pes 6 Viking Condomned 2 Deadrising Viva Pinata Grand Theft Auto 4 Saints Row 1 (Classic) Banko-Kazooie: Nuts & Bolts Farcry: Instincts Predator Bioshock 2 Devil May Cry 4 UFC 2009 Your in the movies + Xbox 360 Camera Call Of Juarez: Bound in Blood Assasian's Creed 1 Overlord 1 The Orange Box Turning Point: Fall of Liberty Sega Superstars: Tennis Farcry 2 Just Cause 1 Fable 2 \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/ Ik verkoop hier een Nintendo DS die ik zelf weinig heb gebruikt aangezien ik zelf ook nog een Gameboy SP heb.De krassen vallen nog best mee, op de boven aan paar (zie foto's)De Nintendo DS (phat) word meegeleverd met 2 complete spellen. Ook de oplader zit erbij. Word meegeleverd met: - Project Rub - Lunar Knights \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/ Ik heb ook een psp slim te koop. De PSP is zelden gebruikt. Het bescherm laagje (op het scherm) heb ik altijd op laten zitten. De achterkant heeft kleine krasjes. De spellen zien,zijn en voelen als nieuw aan! Ik doe de PSP weg aangezien ik heel veel consoles heb. De PSP word geleverd met: - Psp Slim - Medie Evil - Smackdown Vs Raw 2008 - Call Of Duty - Tekken - USB / Oplader - Makkelijk Hoesje - Extra sterk hoesjes - Spel bewaar hoesje \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/ Ik heb hier een guide walkthrough boek van Bradygames. Hier word het spel in alle details verteld! Nooit verder wat mee gedaan \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/ Ik heb een xbox 360 te koop. De Xbox 360 gaat na een snelle tijd al uit. Dit gebeurd de laatste tijd steeds.Verder is de 360 prima in orde.
Hahah ja effe snel typen! heb het speciaal voor jouw veranderd:b: Ik heb het gevoel dat Portal 2 meer mensen interesseert. Laten we daarom met een start bod beginnen van €15,-? Het boek Bioshock 2 is geheel nieuw, heb misschien maar 2x open gedaan. Laten wij de prijs naar 10 euro brengen. IK heb gekeken naar de verzendkosten, het boek weegt 877 gram. Op tnt staat dat tot 500 gram het 2,50 is en tot 2kg 3 euro. 3 euro dus. Ik maak het totaal 12,95 voor je. Ophalen kan ook, dat kan in Vleuten (Utrecht)
portal ik heb een pmtje gestuurd zou je me even willen weten of je akkoord gaat of niet kan ik eventueel verder met zoeken of niet groet elbert