Ok. Beter dan 2011, maar nog steeds een matige show. Hoogtepunt, net als vorig jaar, Tomb Raider met een mooie tweede plek voor SmartGlass imo. Zoals ik zei ken ik veel van die dingen al door onze Smart TV, maar ben toch wel benieuwd. De rest was erg matig. Ze begonnen lekker met veel gameplay, maar weer veel Kinect stuff, veel te lange CoD gameplay, geen gameplay van Gears en Forza Horizon en als dieptepunt het Usher "optreden".
Ik vond Splinter Cell gameplay echt de leukste Damn, Halo 4 met een nieuwe engine, dat ziet echt mooi uit ! Ik had echt gehoopt op een nieuwe xbox !! aarggghhh
Eigenlijk was zoals vorig jaar gewoon te veel al uitgelekt(of aangekondigd) voor de persconferentie, ik was niet zo enorm enthousiast om eerlijk te zijn, de trailers van Tomb Raider en Resident Evil 6 en Halo 4 waren dan wel weer tof.
Ik had gehoopt op vier á vijf 'killer' exclusives maar we kregen nu rare games als Ascend voorgeschoteld.
Hmmm, tja... Halo 4, Gears en SmartGlass = Yay! De rest kan me niet boeien, zeker CoD en Kinect niet. En ik heb zin Borderlands 2 natuurlijk!
Xbox Music = Zune (Woodstock), en is al heel lang bekend. Niet zo beste E3 weer, waar is de tijd gebleven dat E3 een feestje was vol met verassingen? Volgend jaar dan maar hopen dat er meer bekend word over de echte next-gen (en dat is niet gekut met apps/tablets/smartphones/glasses/social/kinect!) maar een nieuwe console.