Wat ik nu echt oprecht mis bij MS zijn de wat apartere/artistieke/rustige games en platformers. Wat kleur en diversiteit in die line-up. Halo, COD en Forza heb ik inmiddels wel gezien. Sony heeft bijvoorbeeld Journey, The Last Guardian, Ratchet & Clank, Heavy Rain, Little Big Planet, Sly Cooper. Dat soort dingen.
Microsoft eindigt met CoD ipv met Halo 4? ....Halo 4 zag er schitterend uit maar het was VEEEEL te kort...de demo van CoD was veel en veel te lang. Is MS echt zo erg het spoor bijster?
Sony komt vanavond met de nieuwe Quantic Dreams game op de conference. Dat alleen kan deze conference al wegblazen, mits er gameplay is.
Ik moet zeggen dat ik deze CoD er interessanter uit vind zien dan de vorige edities. Dat futuristische tintje helpt wel. Maar Halo > CoD natuurlijk.
Wat mij betreft is het duidelijk dat de nieuwe Xbox er zit aan te komen en dat we aan een overgangsjaar zijn begonnen. MS wil gewoon niet meer veel geld in de 360 steken.
Splinter Cell en vooral Tomb Raider waren tof! En de nieuwe GoW ook vast wel, maar dat heb ik gemist. Maar voor dat SmartGlass lijkt me echt super vet!! Ben daar zeer benieuwd naar, kan echt een hele toffe toevoeging worden!
Owja, daar komen ze nog met een shitload aan meer shit en een app en ditdat blabla. Ik vrees dat we sowieso nog 2jr aan deze meuk vastzitten.