Ppff die ubi cenferentie was erg lekker! Far Cry en Assassin's Creed zagen er erg goed uit zeg en dan tja... Watch Dogs. Compleet uit het niks voor mij en wat een game!
Nice, nu kan ik met een fijn gevoel naar bed. 6 uur opstaan ftw! We hebben nu: Multi - Just Dance 4 - Far Cry 3 - Splinter Cell Blacklist - Avengers Battle For Eart - Assassins Creed III - Shootmania - WATCH DOGS Wii-U - Rayman Legends - ZombiU - Filmpje met allemaal shizzle Optrede - Flo Rida Opmerkingen - We zijn allemaal gay - Nu wil ik een tijger, het als een wapen gebruiken en daarna neerschieten
Ubi conference begon hilarisch, maar is geeindigd met een kraker. Beste conference tot nu toe en misschien gaat het zelfs de beste van allemaal zijn.
Daar zouden er veel meer van moeten zijn. Maar helaas lekt het een na het andere zo verrotte snel soms.
WD was leuk maar je moet nog iets te veel de chef uithangen. Wachten op Sony phff. Heb toch geen slaaprust..
Ik hou het voor gezien. Lekker naar bed toe na zo'n mooie knaller van Ubisoft. Enigste game wat me tof lijkt van Sony is die game met dat meisje en die man, ben even de naam kwijt, deed me denken aan Uncharted/Fallout.
Mhh dan ga ik lekker slapen zo heb toch geen PS dus veel zal het voor mij niet boeien en rest lees ik wel terug. Ook groot nieuws zal er wel niet zijn mbt nieuwe dingen (buiten games om) veel Vita denk ik
VITA in ieder geval, verder zijn er vooral veel dingen waarop wordt gehoopt. Meer Planetside2 footage bijvoorbeeld.