Wow, ziet er zeker nice uit! Ook wel een beetje als Gears 3 DLC, maargoed, ik zal niet klagen. Overrun lijkt me zeker verslavend. Al bekend wanneer deze ongeveer uit gaat komen?
Ikzelf vond deel 1 alleen qua multiplayer het best. Simpel en effectief. Ik hoop wel dat ze dat terugbrengen.
Baird is baas, dus die game is voor mij sowieso al een toppertje. Maar goed, laten we hopen dat deze MP eindelijk zal zijn zoals die hoort te zijn... lekker rauw en oldskool knallen!
Ligt het nou aan mij of hebben ze een speciale filter gebruikt bij de graphics? Lastig uit te leggen, maar het ziet er anders uit dan GoW3's graphics. Verder zou ik graag wat van de campaign willen zien eigenlijk. Ik hoop dat het feit dat People Can fly deze maakt het wat voor wat verandering zorgt, maar betwijfel het.
Ben benieuwd wanneer deze uitkomt. Denk dat dit toch wel de allerlaatste 360 exclusive is voordat Xbox 3 komt kijken
Ik heb ook het vermoeden dat het een release gaat worden voor de nieuwe Xbox en ik schat ergens in september 2013.
Dat kan toch niet? Mensen hebben het nu al op de 360 gespeeld? Podcast : http://epicgames.com/community/2012/06/epic-games-podcast-episode-2-with-rod-fergusson/
Sorry ik bedoelde net voor de release van de nieuwe Xbox, want die zal toch wel eind 2013 of begin 2014 verschijnen neem ik aan.
Heb deel 3 betrekkelijk weinig gespeeld, ondanks ik deel 2 flink wat gespeeld heb en er erg naar uitkeek. Game was niet slecht, maar kon me niet zo lang boeien. SP vond ik mwoah, niet een die ik graag meerdere keren uitspeelde, terwijl ik die van deel 2 flink wat keren uitgespeeld heb. En MP heb ik ook niet gek veel gespeeld, ondanks er eindelijk amper meer lag en host-sh*t meer was. Lijkt me wel weer vet, een nieuwe Gears, maar is nog niet dat ik er met smart op zit te wachten. Hoe meer je er naar verlangt, hoe langer het duurt en hoe meer het tegen kan vallen. Dus laat het me veelal gewoon bezinken en dan zie ik het wel als die over een lange tijd uit is.
Ook voor mij is het een beetje klaar. Vreemd want met een Halo heb ik dat niet. Waarschijnlijk omdat de game zo eeeeeh specifiek is? Ik kan het niet precies uitleggen maar bijvoorbeeld met Uncharted heb ik hetzelfde gevoel. Gewoon mooi geweest. al komt ie er uiteindelijk vast wel omdat ik mijn verzameling compleet wil hebben
pfff al weer een gears.. die dingen worden al net zo eentonig als al die halo en COD delen... shoot the same fuckers again! same old same old.. maar ehm.. i'll pass!