Klopt ik heb ze geen van beiden. Voor mij was Ubisoft ook echt de beste dit keer met Watch Dogs. Wat een game zeg!
Microsoft was weer diep triest zoals gebruikelijk. Geen enkele game die me aanspreekt. Ik ben klaar met de zoveelste Halo, Forza en Gears. Playstation sprak me veel meer aan, met Beyond als hoogtepunt. Heavy Rain is het beste spel op de PS3 en Beyond gaat daar weer overheen denk ik. Dat gaat echt weer een tof verhalend spel worden. Al die shooterfanaten zullen zo'n spel wel afzeiken, maar ik ben daar ontzettend enthousiast over. Dit is een voorbeeld van een exclusieve titel die Xbox node mist. Sowieso geen nieuwe IP's op Xbox.
He, gezellig. Eindelijk wat meer XBW-ers in mijn friendslist. Heeft niks met 'shooterfanaten' te maken, qua pure gameplay was het gewoon, ehm, niet veel soeps.
Als er nou een controller was voor de PS3 die op een Xbox 360 controller leek. Dan zou ik het idd ook overwegen ja, want ik ben ook wel een beetje klaar met de XBox 360. En op de PS3 komen toch ook wel erg vette games aan.
Hmm ziet er opzich goed uit. Alleen dat MW3 logo mag eraf Ja ik weet niet, maar de laatste tijd zit ik toch wel vaak aan de PS3 te denken. Spellen zoals Modnation Racer, Little Big Planet, Heavy Rain etc etc die zijn er gewoon helemaal niet voor op de Xbox 360. En om heel eerlijk te zijn ben ik ook gewoon klaar met de zoveelste Halo, Gears, Forza etc etc. Daarom zit ik ook wel echt aan een PS3 te denken.
Heb 3 jaar geleden een PS3 gekocht, sindsdien mijn Xbox 360 nauwelijks meer aangeraakt. En je vergeet imo. de tofste IP Uncharted \o/.
Rayman Legends is Wii U exclusive.... huilen Legends ziet er nog bruter uit dan Origins potverdorie!!