E3 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 mrt 2012.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Die is er niet. Alleen maar ports van de Xbox 360.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja, dat gaat helemaal nergens over. Alsof je alleen Return of the King gaat kijken



    :mad:

    Dan kunnen ze net zo goed nu stoppen. Wtf nintendo..

    u used to be cool..


    En het hoeven van mij echt niet allemaal AAA blockbuster BF4 + ACIIII in UE4 monster releases te zijn maar kom met iets..

    Kom desnoods met een line-up van downloadable games die kunnen concurreren met het beste op XBLA maar gebruik maken van je nieuwe gadget
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Alleen maar ports van de 360 is toch al een verbetering als je het vergelijkt met de 3rd party support van de Wii (of de GC ervoor).
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    [​IMG]

    Lol. (Als hij werkt)
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Qua 3rd party support zeker. Maar dan doe je dus een jaar lang mee met de AAA van de huidige generatie en dan op de E3 worden de andere 'next-gen' aangekondigd..

    en dan?

    En dan heb ik het alleen nog maar over games. Want op alle andere vlakken (online, streaming diensten en noem alle andere zooi maar op) loopt Nintendo structureel 10 jaar achter op met name Microsoft

    Geef het nog een paar jaar en dan is het kiezen tussen de 'consoles' van Ms, Google, Apple en heeeeel misschien Sony als het zo doorgaat :mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik denk dat Nintendo gewoon weer gaat achterlopen qua hardware en dat ze nu wel de games aan kunnen maar wanneer de nieuwe Playstation/Xbox uitkomt dat ze de spellen gewoon niet meer aankunnen omdat de Playstation/Xbox waarschijnlijk veel sterker wordt.

    Dat verwacht ik dan. :+
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Mijn conclusie over de Nintendo conference: De conference miste een Usher performance, dan was hij echt goed geweest. :cool:
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Damn , jullie overdreven ook echt niet. Van de 23 titels zijn er 2 echte echte nintendo games (WiiU fit en dat soort meuk niet meegerekend) en verder 1 exclusive (?) die er op voorbaat een beetje interessant uitziet?

    Deze conference was zelfs met meer Usher niet te redden :+

    1. Pikmin 3
    2. New Super Mario Bros. U

    3. Batman: Arkham City Armored Edition
    4. Scribblenauts Unlimited
    5. Darksiders 2
    6. Mass Effect 3
    7. Tank! Tank! Tank!
    8. Tekken Tag Tournament 2
    9. Trine 2: Director's Cut
    10. Ninja Gaiden 3: Razor's Edge
    11. Aliens: Colonial Marines
    12. Wii Fit U
    13. Sing
    14. Lego City: Undercover
    15. Just Dance 4
    16. ZombiU
    17. Assassin's Creed 3
    18. Rabbids Land
    19. YourShape: Fitness Evolved 2013
    20. Rayman Legends
    21. Sports Connection
    22. The Avengers: Battle for Earth
    23. Nintendo Land
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    New Super Mario Bros wordt ik ook een beetje zat. De DS versie was geniaal, maar er lijkt nu om de zoveel tijd een nieuwe versie te komen. Dit jaar alweer twee...

    En nu ik ZombiU gameplay in HD heb gezien vind ik die graphics ook nog eens matig. :mad:
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha zo heerlijk droog :cool:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    *maakt screenshot*

    Als jij zelfs al Mario-moeheid begint te vertonen is het einde voor Nintendo echt nabij :+

    Nu moet alleen Oniryo nog de nieuwe Zelda niet kopen en dan is het gebeurt...

    Maar dat ZombiU vind ik wel meevallen , wat ik er van kon zien zag er aardig uit en het doet in ieder geval veel met die pad

    Wel tekenend dat Ubi de meest aansprekende game op de Nintendo show had , Ubi heeft echt een bazenjaar. Die focussen nog gewoon op het maken van vette games :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Welke nieuwe Zelda? :+. Je hebt het toch niet over de Nintendo Land minigame: ''The Legend of Zelda: Battle Quest''?.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Niet zozeer Mario moeheid, maar er zijn ondertussen al 100 New Super Mario Bros titels en die zijn op 2 powerups na precies hetzelfde als de andere titels. In de NES/SNES tijd waren de 2D Mario's tenminste nog écht verschillend.

    Ik wil gewoon dat Nintendo eens met een Mario 64/Sunshine like 3D Mario komt.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Eigenlijk heb je daar wel in gelijk, Er is nu al 2 New Super Mario Bros games ''New Super Mario Bros'' voor de DS ''New Super Mario Bros Wii'' voor de Wii en nou komt er weer eens 2 titels bij terwijl als ik zo naar de nieuwe titels kijk zit er maar nauwelijks verschil in, wel leuk dat ze komen maar dat is het ook.

    Geef mij maar inderdaad ook een soort Mario 64/Sunshine titel, dat zou enorm tof zijn... Maar zoals bijna bij elke release komen er bijna toch nooit extreem goede titels uit bij de release.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Is die trailer niet al heel oud? Die heb ik maanden geleden al eens gezien. :+
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou mooi zijn. Pak een willekeurige SNES topper en maak hem in 3D. Yoshi's island bijvoorbeeld. Met co-op en en paar SMG achtige levels die iets leuks doen met de nieuwe pad er in in 1080p 60fps en gaan.



    neeuh , ik bedoel gewoon de onvermijdelijke Ocarina of time remake van deze generatie :+
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    ALTTP in 3D op 1080p? :+
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik koop toch sowieso alle Zelda's wel, maar als er iets tegenvalt over een Zelda game, dan zou ik het zeker wel zeggen. Ik vind ''Battle Quest'' bijvoorbeeld ook niet zo enorm interessant. Maar je moet het eigenlijk ook niet als echte Zelda game zien zoals bij Link's Crossbow Training.

    Gief.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ermm ja, dat koop ik dan weer wel...

    Als je met SNES- remakes komt doe ik weer mee :+
     

Deel Deze Pagina