ach mensen, loop niet zo te zeiken. Als splintercell liefhebber van het eerste uur heb ik ze allemaal grijs gespeeld, vond zelf Double agent de minste. Conviction vond ik heerlijk verfrissend en stealth genoeg, je kiest namelijk zelf hoe stealth je het maakt. probeer maar eens de missies te halen zonder te schieten(ja dat is mogelijk), dat is goed. Ook leuk aan conviction vond ik de antwoorden die je kreeg op allerlei vragen, Wat er met lambert gebeurt is, wat er met sarah gebeurt is, wat de motieven waren etc. Op het multiplayer gebied ben ik het 300% met jullie eens.. Spy vs. Merc. was geweldig, vooral de map Warehouse. (ik had gehoopt dat met Chaos Theory als downloadeble classic het online gebeuren wat op zou bloeien maar dat bleek niet zo te zijn). ik hoop dat dit spel weer meer uitleg gaat geven over de historie van Sam en mij weer vele uren bezig houdt met het uitspelen op verschillende manieren..
Beelden die net live te zien waren op de E3 stream zien er toch echt wel heel gaaf uit ja, ondanks dat het vooral op actie gericht is. Zoals ik al eerder zei, Conviction vond toch zeker wel een gave game!
Spies vs Mercs is terug. Vet. Zag er idd tof uit ik vind dit soort games altijd tof als je een bad ass speelt. Tuurlijk het is niet old skool SP. Donker steegje etc. Maar het is ook tijd om vooruit te kijken en dit is gewoon de nieuwe richting. We hebben DA en Conviction ook al gehad. Het is gewoon meer actie. Ook al weten we ook dat je het redelijk stealth kan spelen zoals bij DA en Convciction ook was. Ik kijk er naar uit. Wel pas 2013 helaas.
Ok bye bye Splinter Cell , nice knowing you. Gaat ongetwijfeld een toffe action game worden, maar Splinter Cell? Waar is er Splinter Cell in te vinden? Het is meer een lonely ranger Ghost Recon geworden.
Ja man......dat kan je wel zeggen. Future Soldier is in de campaign best aight, maar de mp mode? Nah!!!! Sowieso...het is geen GR eigenlijk meer. En ik ben bang voor Rainbow Six.
Ik ben in de campaign ook afgehaakt. Het was zo simpel en er was steeds maar 1 'goede' manier om alles te doen dat het gewoon echt saai werd. Ben lekker Max Payne 3 nog een keer gaan spelen dat is niet helemaal waar, DA had nog wel echte splinter cell stealth gameplay. Het had ook stukjes met meer actie maar de echte omslag was imho toch pas bij conviction
Jah...maar ik viel voor de keiharde leugen van mevrouw Jade Raymond dat het terug naar de roots zou gaan
Hoop ik alleen ook dat het weer lekker tactisch en teanwork achtig word net als PT en CT. Want de spy vs merc van DA was ook niks aan met "the green terminal is being attacked"
Net de persconferentie gezien van microsoft met o.a. splintercell blacklist en voor zover je het kon zien ziet het er weer mooi uit. Veel stealth actie die je gewend bent met splintercell. De demo die ze lieten zien was ongeveer een kwartier en die begon bij de grens van Irak en Iran.
Ik heb helemaal geen stealth gezien hoor. Heb dan liever dat ze beetje de Hitman kant op gaan waar je echt de keuze hebt. Dit leek toch vooral een actie game. Liep wel allemaal supersoepel. Maar fuck singleplayer, spies vs mercs is terug . Benieuwd of ze verder gaan richting double agent (snelheid past beter bij conviction) of wat meer zoals CT.