[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Nou kijk die paar video's maar boven aan de pagina, ben eigenlijk ook wel erg geïnteresseerd in Spartan Ops.

    En ik ben nou juist benieuwd naar wat de pro's van H4 vinden, je zag hoe snel ze Reach eigenlijk lieten vallen op MLG gebied. Volgens mij nog eens niet vertegenwoordigd op het laatste MLG toernooi?

    Dus ik hoop stiekem dat ze erg enthousiast over zijn, het is altijd leuk om te zien hoe competitief een spel soms kan zijn en Halo was hier altijd erg geslaagd in.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Yeah, buddy! :)
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Die had ik al gezien, maar dit blijft natuurlijk ge-edit dus geeft niet echt het duidelijkste beeld verwacht ik, dus ik wil de pro's te werk zien gaan. Krijg je ook een betere indicatie van aimen, strafen en al die jazz.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Mwa, k vind het nog teveel Reach hoor..beter gaan ze weer terug naar H2/3!
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Can't believe it...maar ik kijk echt uit naar deze game nu.
     
  6. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Sprint is standaard geworden, ergelijke bij Reach was sprint + double melee of dat iemand gewoon besloot om weg te sprinten van fights zodra ze verloren.

    Daarnaast zijn er wel AA's zoals Forerunner vision, dat Forerunner schild en schijnbaar ook jetpacks.

    Ik vind AA's in principe prima in elke gamemode prima behalve MP, die dingen vragen toch te vaak om randomness en exploits.

    Aan de andere kant is de snelheid weer van H2/H3 niveau, waar dat bij Reach door de AA's en bloom etc. veel lager was.
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is meer een mengelmoesje, hopen op dat het allemaal een beetje goed uitvalt en ze een goede mix kunnen maken.
     
  8. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis ontzettend de equipment uit Halo 3. In het begin dacht ik toen, wtf moet je hiermee, maar later zorgde dit wel voor een tactisch tintje. Vlag pakken, bubbleshield op gravlift deployen zodat je met shield en al door de lucht vliegt. En met de power drain kon je ook geinige dingen doen. Vond ik toch leuker dan die AA's.

    En ik mis al helemaal het ranking systeem van Halo 2. Waarom? Omdat je daar tenminste skill nodig had om een hoog level te halen, en te HOUDEN. Voor de mensen die later in de serie zijn ingestapt, ja vroeger ging je rank weer naar beneden als je slecht speelde! Als je iemand van level 48 tegenkwam wist je dat hij echt goed moest zijn. Bij reach kan elke n00b de hoogste rang halen, zelfs al laat je je xbox gewoon aanstaan. (oke het duurt dan ook 3 jaar, maar het kan :+).

    Ze moeten weer terug naar het systeem waarin je gewoon niks, of heel weinig krijgt als je verliest.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ah ja, sprint had er ook wel uit gemogen ja.
     
  10. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Is het al bijna november ? :'-(

    Waarom komen al die vette games altijd na september ?:+ Moeten ze eens wat meer verspreiden.
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Idd, moeilijk te beoordelen op basis van die korte beelden of het goed speelt, maar het ziet er iig goed uit.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    [yt]9DSAIExSnig[/yt]
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    te laat :eek:
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh lekker Jingagagagaagagaaaaaaaaahhhh *gorgel* 8).

    Ik kreeg het zelf niet voor elkaar, had alle mogelijkheden al geprobeerd, op die ene na :+
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ah fuck, geen mooie samenkomst van boeken en games in H4 zoals ik het wilde, de ontdekking van Blue Team, CPO Mendez en Dr Halsey:

    In een net uitgekomen boek wordt dat verhaal dus afgemaakt. Jammer!
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm ja, had gehoopt dat 't spel hier ook over zou gaan. :9 Maar wie weet heeft er nog wel mee te maken. We shall see.

    Aan de andere kant ook wel goed (veilig) om het verhaal uit dat boek en het spel te scheiden.
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik weet niet of ik die weapon drops wel zie zitten. Betekent dus dat degene die goed bezig zijn ook nog eens de sterkere wapens krijgen...
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik baal van die abilities.
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    In ieder geval geen armor lock meer :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina