Luukie, hopelijk ben je nog niet klaar met je pm's bekijken want zo komt een mooie van mij binnen. Moge de beste 'winnen'
Als je met 3 verdedigers speelt zou ik voor wat snellere kiezen. Alex en Ferdinand worden en makkelijk uitgelopen door aanvallers. Bijv: als je tegen mij speelt http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#gv8gCaiabdESm Zou hun 2 dus vervangen voor bijv. SIF Heitinga (aanrader!) Kompany of Toure. (vind zelf Kompany een stuk beter dan Toure als is hij wel iets langzamer)
Ik wou ze inderdaad graag, en ik vond het leuk om te doen Dit is een heel erg leuke meevaller tijdens de tijd waarin mijn ouders zeuren om mijn punten (tadadada toetsweek) Nu lekker er single player mee spelen, geld maken en dan xbox live kopen en even kijken of de oranje kaka ooit in mijn budget staat
Hmm moeilijk, ik zou gaan voor Basta, Schelotto of Pepe (if) en als je lekker wat geld over wilt houden of eerst wil proberen Krasic. Als hij je bevalt houdt je flink wat geld over en anders verkoop je hem zo weer
Luukiee09 krijgt geen trade offer gestuurd, hij kreeg dat we vrienden moesten zijn ( wat we daarna waren) en hij doet het nog steeds niet. Heeft iemand deze error ook gehad en weet hij/zij hoe je het kan oplossen?
Tips/Comments op mijn team? 35k te besteden.. 4222: Steekie Maicon-Thiago Silva-Chiellini-Taiwo SIF Marchisio-Cambiasso SIF Jovetic-IF Palacio Ibracadabra-IF Vucinic
Weet iemand een stadion waar het altijd droog is? Dus geen sneeuw/regen? Ik ben trouwens bezig met een IF eredivisie team. Heb nu: Mertens - TOTY Dost - IF Lens TOTY EL Ahmadi - TOTY Eriksen - TOTY Elm Büttner - SIF Vertonghen - Alderweireld - Van der Wiel Mihailov Mertens > IF Mertens Büttner > IF Pieters Alderweireld > IF Moisander > IF Douglas Van der Wiel > IF Vand der Wiel Mihailov > IF Velthuizen
Ik vind Büttner lekkerder spelen dan IF Pieters hoor.Ik zou lekker Büttner houden. Gisteren dit team gemaakt en online 1 potje mee gespeeld...pffff...HEERLIJK!! http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#jcCsrrVebdFMk
Beste heren, Ik wil graag een Barclays Team gaan maken en heb 352k te besteden. Cristiano Ronaldo heb ik al en die komt als uitzondering in de vaste 11 te staan als spits of LM. Wat voor team zouden jullie samenstellen? Ben erg benieuwd naar jullie suggesties, heel erg bedankt. Ik heb overigens niet speciale eisen dus jullie zijn vrij in het bedenken.
Ronaldo verkopen en spelen met Aguero 88, TOTY Silva en Tevez IF in een 4-3-1-2. Verder maakt niet uit.
Probeer bij Ronaldo wat Portugezen om hen heen te zetten voor de chemistry. Meireles, Nani en Bosingwa. Aangezien Bosingwa RB is, heb je er niets aan. Ronaldo -------- ST --------- RW Nani --- Meireles ---- CM --- RM ---- LCB ------ CB ---- RCB -- ---------------- GK ------------- Dus bijvoorbeeld: ---- Ronaldo ---- Aguero ------- Walcott ---- - Nani --- Meireles --- Touré --- Gervinho -- ------- Luiz ---- Kompany ---- Lescott ------- -------------------- Hart -----------------------
Ik wahct nog in spanning op het dreamteam dat ik van Luukie09 zou krijgen, dan doorsparen en dan zou het zo vet zijn als ik zo'n team kan maken als robin wil