Ik ga 'm binnenkort ook maar weer eens halen. Of ik wacht ff tot ik een nieuwe pc heb, dat ik dan gelijk met mods kan spelen en zo. Ik had Oblivion zelf al een keer uitgespeeld, en ik had er ook heel veel uurtjes opzitten, maar ik denk toch dat het leuker is om 'm gewoon een keer met mods te spelen. Ook heb ik de DLC nog steeds niet gespeeld.
En? Maakt dat hem beter dan deze game? Of dan is Oblivion plotseling niet leuk meer omdat Skyrim uit is? Wat hebben mensen tegenwoordig toch met kopenkopenkopen. Oude games zijn ook leuk om te spelen en sommige juist beter dan de nieuwere delen.
Die staat al eerder dan bij jouw op de 1000. Ik had er maar een maand voor nodig, inclusief bugs. Bovendien is er nog geen DLC, Dawnguard trekt me ook niet, en vind ik Oblivion nog steeds een stuk leuker. Poort nummer 30 gaat vanavond ook dicht. Nog 30 te gaan en dan nog ruim 200+ plaatsen ontdekken, exlusief een enkele DLC.
In een maand? Wow, dan moet je wel echt mad skills hebben! Chapeau! En knap dat je al je oordeel heb weten te trekken over Dawnguard.
Dawnguard trekt me op basis van de eerste echte trailer niet zo, maar dat kan nog veranderen. En skills had ik niet echt voor die 1.000 achievementpunten in de maand. Ik ben gewoon alles netjes bij langs gegaan, achievement voor achievement, maar wel op de laagste stand. Ik doe dat overigens bijna nooit, achievement voor achievement bij langs. Eerlijk gezegd was dit zelfs de eerste keer dat ik dat echt deed.
Dat was poort nummer 51. Morgen word ik ook level 41. Doel is alle poorten voor zaterdag af te hebben, mocht ik toch besluiten naar het XBW uitje te gaan. Ik kan nu in elk geval met 100% zekerheid zeggen dat ik meer dan 100 poorten heb gesloten. Dan de locaties nog afmaken.
Onbegrijpelijk dat je deze game nog steeds zoveel speelt. Leuke game, zeker, maar ondertussen toch wel wat achterhaalt imho ...
Toen zeker een geweldige game. Maar ondertussen wel wat achterhaald. Ik zou dan eerder Skyrim spelen, die vind ik persoonlijk op alle fronten beter.
This is blasphemy, this is madness. Achterhaald? Als het op Oblivion aankomt ben ik hier de koning. Het word alleen lastig zoeken naar die laatste 3 poorten aangezien er ook aardig wat random in zitten. Ik had er deze game ook een bij die op het eiland van de IC zat. Bij Leyawiin en omstreken zitten er ook bizar veel. Cool story? Nee, dat niet, maar het is gewoon imo de vetste game die ik ooit gespeeld heb. Skyrim kan mij minder boeien, vooral ook, net als Oblivion nog steeds, door onnodige bugs die ook met Skyrim nu al lang verholpen hadden moeten zijn. Neem die dungeon clear bug. Zoveel dungeons al gedaan, maar op de map geeft die niet aan als ik hem gecleared heb, bij een aantal.
Ik snap echt wel dat je Oblivion nog speelt en dat je alle poorten wilt gaan sluiten. Ik snap alleen echt niet waarom je dat nu voor de 2e keer gaat doen .
Nee hoor, just another opinion Maarre, tis zeker wel achterhaald, gameplay wise en qua techniek, maar dan ben je nog steeds de koning hoor
Hoeveel poorten zijn er in totaal? heb die game echt hee lang gespeeld (in totaal 10 poorten gesloten ofzo) alleen liep altijd voorbij doe poorten. Vond ze geen zak aan