[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lol faal, ik vroeg me al af waarom het zo langzaam omhoog ging.

2. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Was je niet de enige. Ik allemaal van die suicide revives waar niemand wat aan had 8)

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Support heb ik tot nu toe de meeste uren in zitten en ik ben ook juist van de vlaggen innemen en ammo droppen :) Het is maar net hoe je speelt denk ik eerder. Rennen en stoppen wanneer je iets ziet of juist eerder ingezoomd een hoekje omkomen. Ik ben meer van het 2de :p

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Al die 4 Close Quarters mappen kan je ondertussen al op YouTube vinden :+ Op de PS3 zijn ze al uit namelijk.

Ben meer benieuwd naar de Armored Kill mappen ... komt dat nog of ...?

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die komen wat later.

7. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Yeah! Geweldig die patch! Al is het alleen maar om die kleurenblind mode hahahaha! Kan eindelijk goed zien op wie ik knal :p

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Gaan jullie allemaal die map packs kopen/premium member worden?

Het is niet dat ik om geld verlegen zit maar ik vind 4200 punten toch best veel. Ik geef nl. niet graag geld uit aan DLC's. :confused:

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben het al :+

4200 punten voor 4 DLC's (want Karkand had ik al) is best veel maar ik weet toch dat ik ze wel koop.

Dus dan maar met de toegevoegde extraatjes van Premium erbij

En eigenlijk is 1200msp per expansion tegenwoordig zon beetje de standaard, dus ik kan er niet eens echt mee zitten.

Maar misschien snijden ze zich wel een beetje in de vingers want voor 4000 punten heb je vast ook wel ergens een pre-order voor bijv MoH. Al dat geld wat naar BF3 gaat nu gaat straks misschien niet naar MoH

Irriteer me meer aan die 2000 punten per maand voor de server terwijl mijn internet setup meer dan voldoende is om een goede lobby voor europese spelers te hosten.

Ze zouden de oude RSV optie om een extra xbox als dedicated server te laten draaien weer in het leven moeten roepen!

10. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ik heb hem zojuist wel aangeschaft na even twijfel denk dat het hem wel waard is voor mij.. speel toch vooral Fifa BF3 dus dan is het geld het voor mij wel waard

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is jou keus of je het wel of niet doet. Voor mij was de keuze simpel. Had gehoopt dat MW3 wat leuker zou zijn online maar dat is één groot noob-fest jammer genoeg.

Battlefield en Minecraft zijn de enige spellen die ik nog speel op mijn XBOX. Aangezien ik mee wil gaan heb ik voor 39,95 4200 MS Points aangeschaft en gisteren Premium gehaald.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    \o/ Same here, ik heb GR en Dragons Dogma ook gekocht maar om 1 of andere reden speel ik Minecraft vaker en BF3 liever

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gisteren waren we ( ik en iNdie90 ) toch wel koning bezig in jou server:) Jammer dat je alleen maar 100% hebt, ben nu 300% gewend en dat is echt vet. Hoe dan ook, ik game graag met iNdie, die begrijpt meestal wel hoe we de boel weer flink kunnen ownen.

Jammer dat AntraXx geen headset heeft ... als ik hem was zou ik er toch z.s.m één aanschaffen.

Misschien leuk voor een maandagavond? Team XBW tegen ... iedereen en nog wat?

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Wat spelen jullie voor modes? Ik speel eigenlijk bijna alleen rush met m'n vrienden.

15. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Heb dus gister 4200 pts gekocht voor 35 euro via ebay. Vind het dan wel meevallen, er komt toch nog ff geen nieuwe BF uit, dus denk dat ik hier wel lekker nog ff zoet mee zal zijn :)

16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik speel vooral conquest op CQ maps zoals Seine, Metro en Bazaar, meestal dan ook een 300% server.

Kijk ook echt ziek erg uit naar de opkomende map pack, die word echt te chill heb ik het idee. Alleen duurt dat nog een weeeeeeek :mad:

17. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook gelijk premium gekocht toen het net uit was. Ik weet van mezelf nu al dat ik die dlc's zoiezo ga kopen. Dus waarom niet nu meteen met korting en extras. Het is een persoonlijk afweging natuurlijk. Heb jij het geld ervoor over ? Als je een BF3 fanboy ben dan doe je er zeker goed aan om deze premium deal te kopen. Je kan via ebay je punten goedkoper fixen. DO IT !

Ja kut man ik was gisteravond te laat. Ik login en jullie stopte net. Zonde. Snel maar weer eens wat opzetten :p. En anders kunnen mensen mij toevoegen, ik speel zoiezo elke dag wel even. Voeg maar toe ; LeeSpacey.

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Zal die wel van mijn broertje pakken vanavond, of wanneer we dan ook gaan spelen.
    Maar wat het bij mij is: ik speel gewoon beter zonder headset. Dan ben ik volledig op de game gefocused en heb ik geen afleiding van wat er allemaal gekwebbeld wordt. :9

(wat is jouw gamertag trouwens, en heb ik je in mijn friendlist?)

Hier de secret achievement trouwens van de nieuwe DLC:

Grinding the Crack - 20G
    Fell over the edge on Ziba Tower

Laatst bewerkt: 6 jun 2012
  19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ook wel naaiend bij de PS3 gebruikers, zij moeten €50 betalen voor Premium, en 4200(P) heb je op Ebay al voor €35. Maargoed, wel een week early acces. :9

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind 300% te saai, als je snel de overhand hebt ben je 90% van de tijd alleen maar een spawn aan het dicht zetten. En voorsprongen kunnen dan al snel te groot worden om nog in te kunnen halen, krijg je weer veel quitters etc

Ik heb wel een headset maar zit altijd in private chat met mn mede-admin , dus party-invites zijn aan mij ook niet besteed :+ En BF3 is ook weer niet zo tactisch dat je perse moet praten om goed samen te spelen.

Gewoon goed opletten wie waar loopt en welke vlaggen gepakt worden

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina