[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de laatste delen niet gespeeld. Vond het te veel op elkaar lijken qua setting. Maar deze lijkt me wel weer leuk worden.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie mensen op andere sites praten over dat ACIII nu voor het eerst een cover systeem heeft en dat je kan kruipen, dat laatste klopt wel. Maar waar zien zij het cover systeem dan?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijk.
    Zeker als die ontsnapt heerlijke flow.



    Is btw met de WiiU. Maar ja willen toch gameplay zien. ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
  6. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Zo dan...eerste Wii U beelden joh. Lijkt niet mooier of lelijker te zijn dan de andere footage. Maar ja, boeiend....360 version as always.
     
  8. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    Serieus, kijk ook hoe veel sneller hij kan bewegen. Hij klimt bijvoorbeeld op dat schip 20 keer zo snel als ezio ooit gedaan heeft. Ook de combat gaat veel sneller, bij ac 2 tot brotherhood was het eigenlijk altijd afwachten totdat je aangevallen werd en je kon counteren. Maar nu kun je gewoon alles en iedereen in een mum van tijd kapothakken.
    Kan echt niet wachten op deze game en dan nog te bedenken dat hij pas eind oktober uitkomt.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Maar dat laatste...vind je dat niet heel shit eigenlijk? De combat is gewoon NOG makkelijker, ik wil wat tegenstand, zoals in The Witcher 2 een beetje. Waarom wachten die gekke guards nog steeds braaf hun beurt af? :mad:

    Wel fucking cool dat je je nu kan verstoppen in die struiken en ongezien blijven, een boom opklimmen en dan zo die guard slopen. Eeeeeeeen eindelijk bloed wat blijft liggen op de grond..me happy!
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De combat controls zijn wel veranderd. Wie weet is het wel super moeilijk maar zijn de gasten van Ubi gewoon goed. ;)
    En ze vallen nu vaker wel met zijn tweeën aan btw. Zie je goed in de eerste clip in het bos.
    Verder heb ik me nooit druk gemaakt over de combat van de andere delen. Het is een game die je bad ass wil laten voelen en ja daar hoort dan gewoon toffe combat bij waar je bijna 10 man kan pakken. :)

    Die struiken en cover systeem zijn een toffe toevoeging idd.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [GT]731438[/GT]

    MP beelden (WiiU)

    [GT]731561[/GT]
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Sorry hoor, maar die MP ziet er echt gewoon kut uit. Vond de MP van Brotherhood en Revelations ook al niks aan, vond t op de een of andere manier ontzettend onoverzichtelijk. Maar boeiend, leuk dat het er bij zit, maar ik koop AC voor de SP. En dat ziet er bij AC3 iig super uit ;)!
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Damn... die 5 min gameplay video ziet er goed uit.

    Mijn Freedom Edition staat al sinds 30 maart in de preorder

    Gewoon nog 5 maanden wachten.. :{
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind dit stukje wel tof van de gameplay.
    @6:30 als die dat geweer met die bajonet uit de rekken pakt en dan die gast neersteekt maar ook snel kan doorlopen. Lijkt erop dat het allemaal nog vloeiender gaat de animaties en combat. Ook vet dat die Silas dan uiteindelijk killed met die bajonet en alleen meer met de hidden blade. :)

     
  15. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bekend of de 360 versie op meerdere schijfjes zal verschijnen?
     
  16. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Nee (nog niet bekend)
     
  17. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat is de verwachting of is daar nog niets over te zeggen?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat het gewoon op 1 schijf is. Zie niet echt een reden waarom er nu twee zal moeten zijn. En maakt ook toch niet zoveel uit?
    R* is volgens mij de enige echt die meerdere schijfjes gebruikt de laatste tijd. Maar dat komt door de zware Euphoria en Rage engine die ze gebruiken.
     
  19. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Zoals Hybrid inderdaad al zegt, voorgaande AC titels kwamen ook gewoon op 1 disc met zowel single- als multiplayer, ik zie niet in waarom ze dit ineens zouden veranderen. Zoveel maakt het toch ook niet uit?
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Is dat Wii U gameplay? Ziet er lang niet verkeerd uit. Deze ga ik zeker nog oppakken, nadat ik Brotherhood en zijn opvolger heb uitgespeeld. Brotherhood ben ik nu op +/- 55% denk ik en die game bevalt me erg goed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina