Volgens mij was hij juist degene die zei dat het next gen moet zijn. EDIT: yep. Helaas pindakaas voor jou: http://www.gamekings.tv/videos/e3-2012-beursdag-1-2/
Hij weet het niet 100% zeker, maar als je de rest even luisterd dan kun je tot de conclusie komen dat hij en Martin ervan overtuigt zijn dat het Next Gen is. Context weet je, tussen de regels door lezen....:b:
Nintendo begint steeds zieliger te worden. Breng je juist als degene die de console maakt ten eerste voornamelijk kutgames uit en dan ook nog eens op een lage resolutie.
lol, en sluit een tweede WiiU pad aan en de framerate halveert. Dus wat je overhoud is 720p 30fps... oftewel precies wat je nu in de meeste games op de 360 ook al hebt
Tot je een 2e pad aansluit edit:// ik weet eigenlijk niet waarom ik daar een smiley bij zet , tis eigenlijk gewoon ronduit kut
Bron: Eurogamer Nintendo zelf zal misschien het tegendeel zeggen, maar ze hebben echt geen fuck geleerd van de 3DS launch .
Vaag de Unreal 4 engine show is om 1:00 am op Spike TV. Rare tijd. Maar dat is wel 10 uur in de ochtend voor ons volgens mij.
Tuurlijk wel, Battlefield 3 is een goed voorbeeld, hoe ze graphics kunnen downgraden om het op de console te laten draaien.
Er is een groot verschil tussen een game die van de grond af aan voor Direct X 11 gemaakt is en een game die specifiek is ontwikkeld voor de PS360 en een paar niets zeggende Direct X 11 features heeft gekregen.
op psn is echt de wereld aan E3 trailers te downloaden van alle dagen dag 1: 22 dag 2: 24 dag 3: 4 ook genoeg spellen die ik uberhaupt niet ken