Ja inderdaad, maar vaak is al vooraf besloten om alleen de laatste boss te doen. Je merkt wel dat tegen het einde van een expansion iedereen goed gegeared is. Ik heb wel goede gear, maar ik had de 2 bosses nog niet. Mede doordat ik bij een ex guildie in de group zat ben ik ook bij zijn guild terecht gekomen, terwijl ik net geswitched was.
Waarom ben ik dan nu weer bij een nieuwe guild? Bereid je voor op een WTF WoW stijl:
Gisteren zouden we dus voor het eerst iets, met mijn inmiddels snel verlaten guild, BH 10 doen. Falen we iedere keer op Argaloth omdat niemand stackt volgens de raidleader? Verdomme, je hoeft bij die boss niet eens te stacken, alleen maar kijken naar dat vuur en dan daar snel uitlopen. Tot 2x aan toe een wipe en dat werd ik zo zat, maar dat kwam ook omdat ik al tig keren Argaloth had gedaan in die dungeon met Illidan en hij daar gewoon dezelfde tacts heeft. Een RL kennis die nog wel in die guild zit is al snel weg gegaan en die mag nu niet mee doen aan DS van de raidleader. Ik had al zoiets van: Ok, even doorgeven aan mijn RL kennis. Hij zei dat de group van mijn oude guild, de guild van RL kennis, gewoon superslechte gear had. Ze gaan dus ook dik in DS falen.
Ik besloot daarom om IL te vragen. Het was allemaal minimaal 380, maar ik had het idee dat een heleboel PvP gear aan hadden of gear van de verkeerde spec of class. Ik was ook alleen maar naar deze guild gegaan vanwege oude herinneringen aan een aantal mensen. Mijn RL begreep me direct toen ik al gelijk weer weg wilde.
Nu zit ik in de guild From the Ashes, waar speler Razorx me heeft toegevoegd. Als je ze op zou zoeken, gewoon Runetotem, dan lijkt het misschien niets, maar ze hebben wel een goede balans en in 4 weken tijd HC DS proberen zijn ze al bij de 5e boss. Ze hebbem pak en beet 260 chars in de guild en beschikken over een betrouwbare A en B group die meestal allemaal tekenen voor een raid. Er kan net als bij iedere andere guild iets tussen komen.
Alleen dat BH 10 verhaal van de guild Epic, daar weer voor zat ik in Equality, blijft nog wel even na spoken. Hoe achterlijk en dom kun je zijn als guild/group?
Het mooie er aan is dat ik nog in Epic zat toen een guildie van From the Ashes guild mij uitnodigde. Argaloth ging in 1e run neer en met flink dikke DPS van ons allemaal. Hoezo dikke faal guildies waar ik veel mee te maken heb gehad?
Ik ben wel geduldig, want ik weet zelf ook wel dat een tijd was dat ik precies zo deed, maar anno 2012 en als die bosses al zo makkelijk zijn mag je niet meer falen. En niet willen gearen en dus anderen verpesten is imo gewoon oprotten.
Mijn huidige guild gaat iedereen helpen levelen en gearen vanaf MOP, maar voor die tijd willen ze eerst madness neerhalen. Dit gaat ze met group 1 in elk geval wel lukken.
Ja, een heel verslag, maar gisteravond ergerde ik me even de tyfus aan die oude lui die ken.
Ik had alleen even zin om dit verhaal te delen met niemand in het bijzonder.
Laatst bewerkt: 7 jun 2012