[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er goed uit al wil ik er nog niet te veel van maken. Was vorig jaar ook enorm enthousiast,zelfs na de aankoop van pes. Maar na x aantal wedstrijdjes (vooral tegen cpu) merk je dat er een paar negatieve punten inzitten die de hele game voor mij persoonlijk de grond in boren. Heb nooit zo weinig pes gespeeld als dit seizoen. Ik hoop alleen op een goeie gameplay. Voor mij hoeven die animaties niet zo zeer perfect te zijn,alleen die keepers vond ik enorm zwak dit jaar. Dat ze maar eens de perfecte balans vinden tussen aanval/verdediging en die scripting er uit halen, ik zou al zeer tevreden zijn. Al wat meer is is mooi mee genomen maar dat ze maar eens proberen die eerste 2 puntjes te perfectioneren.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
  2. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Hopen dat deze game wat beter is met het rennen van het poppetjes, lijkt alsof je met een kabel vast zit onder de grond. dit was in 11 al en in 12 is het al verbeterd dus hopelijk is het nu weg.

    Ik koop deze zoiezo pas na een paar maanden want Fifa gaat voor
     
  3. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Gameplay op de achtergrond.

     
  4. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kijk ook graag op de voorgrond naar de Aziatische dame kan ik zeggen... :)
     
  5. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Vanavond nog een nieuwe trailer:
    EDIT: Grotendeels gelijk aan de video die je op de achtergrond zag van het developer interview volgens Adam Bhatti. "Pretty much what you saw behind Kei and Toru in the interview video."
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  6. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Insidegamer.

    Staat overigens niet veel bijzonders in, sowieso wel goed om nogmaals te lezen dat de keeper gewoon de ballen naar de zijkant stompt.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Klinkt alsof we 40 corners per wedstrijd gaan krijgen.
     
  8. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
  9. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag hopen dat Victor Valdes in de uiteindelijke versie wel wat meer ballen pakt:+
     
  10. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Die vrijheid met schieten is wel erg fijn als dat goed werkt (vanaf 2:22 min).
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2012
  11. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Lachen! Hopen dat de gameplay ook een beetje goed is dan.
     
  12. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Demo dus ergens in juli. Nog een paar weken wachten dus om het zelf uit te proberen. _O_
     
  13. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dat al zeker? Nice! :D
     
  14. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
  15. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Nice! Kan niet wachten.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De keepers zijn toch beter gemaakt..? :lol:
     
  17. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Het ging er in dat deel van het filmpje om om het verbeterde schieten te demonstreren. Dan heeft het geen zin als de keeper alle ballen tegenhoudt. ;)
     
  18. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Vorig jaar zeiden ze dat ook elke keer. Keepers zijn nog zo slecht omdat het nu om de gameplay/schieten gaat van de spelers. Uiteindelijk bleken de keepers zelfs nog slechter te zijn dan in de filmpjes. Ik ben dit jaar erg pessimistisch wat betreft PES, ik ben nu te vaak teleurgesteld.
     
  19. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Is pes net zo goed als fifa kunnen jullie mij er mischien meer over vertellen?
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    PES is niet te vergelijken met FIFA, het zijn twee totaal verschillende voetbalgames IMO. Je zou van beiden eens een demo moeten proberen om te kijken wat jou het meeste ligt.

    Voor mij (!), persoonlijk:
    PES is tof, omdat het best wel moeilijk te besturen is (daarom gaat er meer tijd over heen om er goed in te worden) en daarnaast redelijk veel vrijheid biedt. Ook zijn de schoten echt überlekker _O_. Nadelen: dribbelen werkt slecht en ziet er niet uit en keepers zijn dramatisch. Animaties zijn ook matig.

    FIFA is tof, omdat het de laatste games steeds meer een tactisch schaakspel wordt wanneer je tegen een goede tegenstander staat. Daarnaast werkt het dribbelen beter en zijn de animaties veel realistischer. Nadelen: veel mensen vinden het verdedigen moeilijk (kwestie van oefenen IMO) en het lijkt (tov. PES) te vaak scripted.

    Ik speel 24/7 FIFA, omdat ik het een heerlijk spel vind. PES vind ik leuk tegen vrienden, voor een paar potjes, maar niet te veel, omdat ik hou van dribbelen en het bij PES toch allemaal niet zo soepel verloopt dan. Maarja, de schoten en de schwalbes (impossibru) maken een hoop goed, haha.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2012

Deel Deze Pagina