[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, klinkt nu niet bepaald echt knallend :x
    Bij dikke wapens moet ook een dik geluid zitten
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0


    Eerste gameplay van H4, jammer dat de speler de hele tijd dood gaat maar het is toch gameplay.
     
  3. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Minpunten:
    Loadouts, iedereen kan met een ander wapen beginnen, dus ongelijkheid.
    Ordnance drop, de mensen die campen, luck hebben etc kunnen zo super-weps krijgen, unfair.

    Ik denk dat Halo4 ook de CoD players wil aanspreken, maar doe dat niet zo, het is niet voor niets dat ik CoD nooit speel door die loadouts waar geen balance op zit(hopelijk bij halo wel) en die kut killstreaks. 8)
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Denk dat de begin wapens erg goed gebalanceerd zullen zijn, en je ze kiest aan de hand van game mode en de mappen. Door de langere killtijden heb je altijd een kans in tegenstelling tot CoD waar het veel moeilijker is om wapens goed te balanceren aangezien hier meer op reactie word gespeeld en in Halo je meer consistent moet zijn.

    Overigens in H3 bijvoorbeeld startte je met een AR en een nutteloos pistool, je was bijna altijd in het nadeel wanneer je spawnde omdat je niet van een afstand kon terugvechten tegen iemand met een BR, dit is nu niet meer het geval. In MLG was dit ook één van de hoofdredenen waarom de BR de starting weapon was omdat het eerlijk was.

    Zolang je niet start met een powerweapon is het fair game, want de meeste wapens die je kon oppakken (naast powerweapons) waren redelijk goed gebalanceerd tegen elkaar, meer dan wanneer je zou starten met alléén een AR.

    Campen is nooit echt effectief geweest in Halo, radar, teamplay en map control zorgde ervoor dat je je team naar de overwinning bracht.

    Anyway niet echt op gelet, maar als je een ordanace drop inroept kan de tegenstander dit niet zien, zoja dan weet je tegelijk waar iemand is met een powerweapon. Overigens denk ik dat er wel playlists zullen zijn waar de powerweapons pickups zijn.(speculatie koek, i know)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Zeker niet de eerste, op de vorige paginas zijn er al verschillende gameplay videos neergezet ;)
     
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    eerste gameplay niet gespeeld en gemonteerd door de devs bedoeld ie neem ik aan :+
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hmmm, ik weet het niet hoor..
     
  8. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Rustgevend muziekje hoor. Maar nee de MP van Halo heeft me nooit getrokken.=(
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapt em.
     
  10. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Wil nog geen oordeel vellen op basis van een slechte speler, ben benieuwd naar die MLG showcase van morgen.

    Misschien dat ze niet direct zullen roepen wat ze vinden, maar dan zul je de echte meningen later wel vinden op de MLG site.
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ben wel benieuwd wat je indruk is op basis van die gameplay(naast dat de speler heel slecht is).
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Snelheid lijkt iig weer wat hoger te liggen dan bij Reach. Ook leuk dat we eindelijk weer veel nieuwe wapens van de forerunners krijgen.
     
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja dat is dus het lastige! Hij rent een beetje rond met die nieuwe plasma rifle/repeater en gooit wat random nades, dus ik kan op basis daarvan nog niet echt de MP beoordelen.

    Aan de ene kant heel erg enthousiast over de snelheid etc en dat er een paar AA's geschrapt zijn, maar aan de andere kant ook best sceptisch over de nieuwe AA's zoals Promethean vision en dat schild.

    Waarom?


    Walshy is voor de meeste Halo spelers opzich wel bekend, schoten kunnen dus van dat schild terug bouncen en vision kan zelfs over heel de map gaan.

    Ben nu even een video van hem en zijn vrienden aan het kijken waar ze het hebben over de wapens, zo te zien is de BR zoals Halo 3 maar dat zou betekenen dat hitscan er weer uit is.. of dat hij er iets anders mee bedoeld.
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    [yt]PiBLTi7Kasc&[/yt]
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik vond de BR in H3 juist fijn
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ook. Ik irriteerde me eraan dat hij niet meer in Reach zat.

    Ziet er goed uit al ben ik niet te spreken van die weapon drops en loadouts. Het lijkt allemaal weer wat in de buurt wat COD de laatste jaren doet.

    Ik dacht overigens dat de weapon drops random waren? :confused:

    EDIT: Ik lees net dat die killstreak achtige drops alleen in een speciale versie van slayer zitten (Infinity slayer) en NIET in regular slayer. :D :D :D :D
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Betreft het niet de power weapons die random droppen?

    Ik koop deze game alleen als er een ranking system in verwerkt zit.
    Helaas is dat nog niet bekend.

    Hoe meer deze game niet op Reach lijkt hoe beter het is (op sprint na)
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2012
  18. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben ik echt de enigste die reach leuk vond? :confused:
    Campaign was net goed genoeg, MP is ook leuk, vooral swat, BTB(nu niet meer), team snipers en slayer met een paar vrienden ;)
    Er beginnen vast wel mensen te zeuren over AL, maar ik ben dat probleem nauwelijks tegen gekomen? En valt makkelijk te counteren bijv:
    Als je in een ghost zit, boosten dan remmen en als hij AL heeft wachten totdat hij stopt en dan vol erin rijden? :p (ook maar een eenvoudig voorbeeld :+ )
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik wilde de campaign van Reach echt goed vinden, want het voelde echt anders dan Halo 2 en 3, en dat is goed want ik vond die games echt niks gewoon qua campaign. Maar op een of andere manier kon het me niet genoeg boeien. En ik weet niet wat het is, maar alleen al na die paar minuten campaign footage van Halo 4 wil ik die game gewoon hebben. Het lijkt me een verdomd vette sci-fi shooter te worden, eerst sci-fi voor mij, dan pas Halo, zeg maar :D
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee hoor je bent niet de enige. Ik heb ook erg genoten van de Reach MP.
    Speel het nog steeds graag.
    SP vond ik minder ...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina