[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Criterion _O__O_. Als deze weer net zo'n klapper wordt als HP, dan heeft EA NFS weer redelijk op de arcade troon gezet. Toch jammer dat dit ten koste gaat van de Burnout licentie :+.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Remedy registers AlanWake2.com


    The force is getting stronger with this one: Remedy’s registered AlanWake2.com, as spotted here.

    The registration ties back to the developer’s headquarters in Espoo in Finland.

    It comes after Remedy lead writer Sam Lake teased in some way an actual sequel over the weekend.

    The last installment in the series was American Nightmare. It launched on XBLA back in February before coming to PC last month.

    The series made its debut on Xbox 360 back in May 2010 after a five year wait that included an announce for the PC version. That would not arrive until January of this year.

    If the evidence does start to add up towards an announcement, it will likely happen at Microsoft later this evening. Get all the details here.


    -vg247
     
  3. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze retweet zegt wel genoeg :p

    [​IMG]
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja geweldig!! Maar zou AW2 geen next gen titel worden?
     
  5. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat ook ergens te lezen .
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 4 jun 2012
  7. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Holy crap, het ziet er supergoed uit op m'n Xbox! Veel beter dan op m'n laptop! Jammer dat ze de andere pressy's daar niet streamen :p

    En ook: DAMN vette Halo 4 demo!!
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Alleen Halo 4 als exclusive echt heel tof, echt prachtig. En tof om Tomb Raider te zien weer, maar die nieuwe IP's.....meh!!!! Dus net een stukje beter dan vorige persconferentie.
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ben benieuwd naar die LocoMoto. Deed me wat denken aan Extreme-G :D.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Was het niet LocoCycle?
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Kan ook. Maar ik vind LocoMoto leuker klinken :+.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Doet mij meer denken aan Hello Moto(rola) 8)
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is één van de reden waarom het beter klinkt, het klinkt bekend :p.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En Obsidian is een prima RPG ontwikkelaar.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.001
    Leuk Bevonden:
    3.334
    ZombiU gaat misschien multiplatform

    Ubisoft denkt erover na om ZombiU ook op andere platforms uit te geven, na de release op Wii U. Dit gaat alleen gebeuren wanneer het team erin slaagt om 'alles wat het spel cool maakt' goed over te zetten naar de andere platforms.

    "ZombiU was vooral ontworpen als een geweldige Wii U-game. Om te zorgen dat het spel gaat werken op andere platforms moeten we heel veel van wat het spel cool maakt aanpassen," vertelt Tony Key, vice president of sales van Ubisoft. "Ik zeg niet dat dat niet kan, maar het gaat zeker niet lukken binnen zes maanden."

    Key ziet het wel positief in: "We zullen zeker iets leren van de ontwikkeling voor de Wii U. Deze kennis kunnen we overdragen naar de SmartGlass-technologie en zelfs de cross-talk op PlayStation 3 en Vita."
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Microsoft's Phil Spencer: Xbox 360 has "more than two years" left


    E3 2012: Microsoft Studios head Phil Spencer tells GameSpot the industry should expect the 360 to hang around for "a lot more" than just two years.


    http://e3.gamespot.com/story/6381373/xbox-360-has-more-than-two-years-left-microsoft


    Maar zoals iemand bij de comments al zegt...dit hoeft niks te betekenen, want bij de snes, ps1, psp en Xbox etc...kwam uiteindelijk toen ook de opvolger uit en bleven ze ook de oude systemen nog ondersteunen. Tja....Xbox 3 bij E3 2013? Ik betwijfel het behoorlijk.
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Door de Watch Dogs trailer gezien te hebben en Star Wars 1313 heb ik toch het gevoel dat de nextgen vrij vlakbij zit, de Wii U komt ook al dit jaar uit dus ik denk niet dat ze te ver willen achterlopen.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb ook een beetje het gevoel dat Microsoft deze keer pas ná Sony met hun console willen komen. Om toch een technologische voorsprong te hebben/kunnen hebben.

    Aan de andere kant was het van Microsoft een goede move om als eerste het next-gen tijdperk binnen te treden.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik denk wel dat er volgend jaar een nieuwe Xbox komt (of anders aangekondigd word), een tijdje terug was er toch ook in de nieuws berichten dat er al next gen hardware aan diverse developers was gegeven om daar al games op te maken. Als ik het goed heb was dat EA.

    Nog wat speculaties...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina