Het nieuwe FIFA13 topic voor al de nieuwtjes kan hier gevonden worden: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=165077
Helaas zijn er een aantal leden gestopt en zoeken we dus weer spelers: GK LF RF ANY !! We zijn op zoek naar positief ingestelde spelers, die niet egoistisch zijn, niet klagen en rustig in de party zijn. Wij zijn wat oudere gamers, dus graag zoeken we bijpassende spelers (21 jaar en ouder) Stuur bij interesse een pm naar mij of op Xboxlive en we regelen graag een trial
19 jaar, wel vrij druk mn prof is nog best wel een poep speler. wel heb ik in andere clubs gespeeld en dan kregen we met mij als any gemiddeld 2 schoten per wedstrijd tegen
Als je een keer wat potjes tegen ons team wilt spelen, let me know. Hoeveel punten hebben jullie eigenlijk?
Niet zoveel Daz. 4040 Kwamen van 4800 af toen er 6 weggingen. Kwamen toen in een enorme dip terecht haha. Maar we zijn positief en we gaan zsm proberen om weer richting de 5000 te spelen. Friendlies altijd leuk natuurlijk. Maar het wordt echt tijd dat je je club aanmeldt bij ons hoor In fifa13 hebben we qua clubs heel veel in petto op DigitaalGras!!
Krijg je geen spijt van.. De clubscene is nergens zo actief als op DigitaalGras. Rillion heeft zich ook al aangemeld. Alles wordt voor je club tot in de puntjes verzorgd. Clubbanners, private topic voor clubleden en natuurlijk de derbies!! Met de (soms oververhitte) discussies en verslagen.
loopt de ek editie ook steeds vast online bij jullie? bij mij het potje ofzo! hij zegt ook steeds dat ik hem overnieuw moet kopen. als ik dan naar de store gaan werkt hij weer...
Het bovenstaande probleem ken ik niet (360 versie), wel dat er soms een scherm blijft hangen bij het opstarten van een online game, waarna ik de gehele Xbox 360 opnieuw op moet starten.
Zo, even van divisie 6 naar divisie 2 gegaan in een aantal dagen, nu naar divisie 1 en daar blijven. Vind het echt gruwelijk om te zien hoe ik soms de hele verdediging uit speel en dan scoor en hoe ik soms geweldig verdedig.
Ondanks dat ik zeker geen hele goede FIFA speler ben toch zojuist het online EK gewonnen. Eerste poulewedstrijd nog 8-0 voor toen de tegenstander er vandoor ging, daarna toch behoorlijk wat geluk gehad om het te kunnen winnen. Finale kwam ik binnen tien minuten 2-0 voor vanwege twee penalty's, daarna werd ik in de verdediging gedrukt en kon uiteindelijk met 2-1 winnen. FIFA 12 1065/1250 49/55 Achievements Glory Moment Win Online UEFA EURO 2012™ 30 (06-10-2012) Jeuj!
Hebben nog mensen problemen met die ek dlc ? Als ik online het ek wil spelen duurt het soms eeuwen wanneer die iemand vind,en 8/10 bij het laden blijft mijn xbox voledig hangen waardoor ik hem mag herstarten.
heb ik ook, vind de ek editie eigenlijk super gaaf! na het lezen van slechte reviews toch aangeschaft. Helaas is het vastlopen echt super slecht/irritant ja