Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Precies, ik snap die haat tegen Windows Phone ook niet.

Ik gebruik zelf alles door elkaar heen (Apple, Google en Microsoft spullen maakt mij niet uit), heb ook een iPhone gehad maar nu ik Windows Phone heb wil ik niet anders meer.

Hoop ook dat er snel een ING app komt, maar die zal niet lang achter blijven denk ik.

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb me titan terug en eigenlijk alleen me scherm is oud de rest hebben ze vervangen. Nu download ik me apps maar kan htc locations niet vinden. Eerst had ik in de mp ook een speciaal plekje voor de htc apps. Kan iemand een kijkje plaatsen wie hem wel vind. Alvast bedankt.

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ga naar de Marketplace, zoek op HTC Hub en download die. Daar kan je alle speciale HTC apps vinden, waaronder Locations.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dankjewel, had die hub verwijderd denk ik omdat ik er de vorige keer niks mee deed. Maar dat is daarvoor dus :)

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Niet alleen daarvoor, maar de app heet tegenwoordig ook HTC Location (geen Locations) misschien dat het daaraan lag. :)

Edit: Nee ook dat klopt niet zie ik net, bij de HTC Hub heet hij HTC location en bij de Marketplace staat nog steeds Locations... naja vaag weer. :9

Laatst bewerkt: 8 jun 2012
  6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Telefoon opnieuw opgestart en nu staat htc apps wel in marketplace. Nu dus gevonden. In ieder geval bedankt.

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Geen dank! :)

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    gMaps Pro is vandaag GRATISCH!

http://www.windowsphone.com/nl-NL/apps/5fad1b41-f8db-4397-b584-4a0da12fe233

Let wel op dat het google is en ze dus weer alles van je willen weten, als je bij details kijkt zie je dat ze weer aardig wat totaal ongerelateerde info van je telefoon doorsturen.

appointments
    owner identity
    location services
    music and video library
    phone identity
    data services
    movement and directional sensor
    compass

9. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik download hem niet puur om alle dingen die ze van je willen weten. Wat moet een kaart met mijn appointments?

Heeft trouwens iedereen wel als thema Oranje? WP7 ziet er mooi uit met oranje blokken :)

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Als sinds week 1 :b: de andere tiles vind ik het net niet op de een of andere manier.

En oranje past mooi bij m'n achtergrond:

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik vind oranje op mijn HD7 echt lelijk, dit omdat ik nog echt een heel oud scherm in die heb zitten waardoor de kleuren er zo ontiegelijk faal uit zien. Erg jammer, maar zag bij een vriend van me die een Samsung Focus heeft dat daar de kleuren wel mooi naar voren komen, oftewel ik moet gewoon snel eens een nieuwe kopen oftewel de Lumia 900. Ik gebruik standaard gewoon Lime als Tile kleur, dat ziet er als enige kleur nog wel mooi uit.

Die falen kleuren is gekomen sinds de update van Mango, toen hebben ze iets aan de Tile kleuren van HTC gedaan (RGB) want voor die tijd waren ze echt lekker fel van kleur.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb ook dat HTC Groen / Lime, erg fijn kleurtje vind ik het.

Al van alles geprobeerd, ook met witte achtergrond enzo, maar kan het nooit mooi vinden. Misschien een kwestie van wennen. :9

13. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is puur omdat ik vanuit werk- en thuissituatie alleen met Apple producten werk wat het dus voor mij niet aantrekkelijk maakt om een WP voor persoonlijk gebruik te hebben. Over een maandje hebben we hier wel een aantal WP phones liggen voor development.

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Er is natuurlijk wel een verschil tussen niet aantrekkelijk vinden en het verafschuwen.

15. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    me want phone 8

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  18. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt het dan toch nog een keer goed met een product met de naam Windows?! Het enige wat mij niet aanstaat is dat mogelijk de synchronisatie met Gmail ontzettend ruk is terwijl ik dit op m'n werk toch heel erg veel gebruik om afspraken te maken.

19. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wou graag binnekort de lumia 800 halen, maar ik zie dat apollo aankomt en hij wel awesome features heeft die W7.5(waarschijnlijk) niet heeft.
    Zou ik gewoon voor de WP8 wachten of toch de lumia halen.
    Ik twijfel nogal :+

20. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Wachten.
    Als er straks telefoons op WP8 uitkomen zullen ze ongetwijfeld een hogere schermresolutie en een dual core/quad core hebben (voor dezelfde prijs als een Lumia 800 die je nu zou kopen), het duurt misschien nog even maar als je een Lumia 800 koopt weet je ook niet zeker of je wel een upgrade krijgt naar WP8.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina