[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je antwoord is fout Yellow. Slaat helemaal nergens op.

Spells moet je kopen, bijvoorbeeld in het College bij mages.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    En soms vind je ze ook. Alleen om ze goed te kunnen uitvoeren zul je wel moeten levelen.

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn eerste elder scrolls game. Ik heb er iets van 15 uur in, ben level 12.. Alles gefocust op mage, heb destructoid op 51 en mijn health is 120.

Okay, ik zal eens kijken in het college of iemand spelltomes verkoopt.

Ik heb deze man btw verslagen, was wat gekloot maar 't is gelukt.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Kleine verandering maar. :cool:

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Toffe toevoeging dat mounted combat, maar dan is het weer jammer dat niet...

Magic
    Shouts

kunt gebruiken, en het is jammer dat je maar vanaf één zijde kunt aanvallen, rechts dus alleen.

Waar gebruiken jullie gold het meeste voor? Ik merk dat ik echt nooit zwaarden of pijl en boog koop bij winkels, ik kom die allemaal tegen onderweg. Armors eigenlijk ook niet. Ik gebruik gold soms voor het trainen van een skill en soms voor magic spells, maar daar is het wel mee gezegd. Vind het een klein beetje jammer dat gold wat dat betreft niet super belangrijk lijkt te zijn...ik zou prima zonder het trainen kunnen en het gewoon op andere manieren doen en dus eigenlijk alleen echt goed voor magic spells. Weet het niet zeker meer, maar volgens mij deed ik in Oblivion echt meer met mijn gold.

Eindelijk met Dark Brotherhood begonnen trouwens, ben erg benieuwd!!

Laatst bewerkt: 10 jun 2012
  6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan met de L trigger ook aanvallen. ;)

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

VET!!!

Dat had ik gewoon serieus echt nog niet geprobeerd, my bad maar danke :thumbs:

Lol, komt er net een koerier naar mij toe, ik heb geld geérfd van ene Frida, ik was schijnbaar een goede vriend van haar, ze was overleden, denk tijdens een drakenaanval. Ik had haar geholpen met een sidequestje..wel tof dat dit erin gestopt is zeg.

Vraagje over Cicero, je weet wel...die gekke joker/jester.

Stel ik had hem wel aangegeven bij de guards, zoals die gast van de boerderij in eerste instantie wilde, was ik Cicero dan tegengekomen in de Dark Brotherhood Sanctuary? En ik zie dat er meerdere DBH sanctuaries zijn, eentje in Dawnstar waar ik nog niet in kan....dit komt later neem ik aan? Geen spoilers please :D

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Ik gebruik gold nergens voor. Ja alleen pijlen soms.
    Skills trainen vind ik nooit leuk dus doe ik ook niet :p
    Ben je namelijk eerder klaar met de game mbt levellen :p.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Man wat is deze game toch geweldig, ik zit er gewoon weer helemaal in. Ik blijf genieten van al die dungeons die gewoon uniek zijn, maar ook die kleine details zoals de huisjes van de falmers die volgens mij van mudcrabs gemaakt zijn, het is in elk geval van een beest gemaakt. En dan al die goederen die je in huisjes ziet, het is zo'n verschil met Oblivion he, helemaal top!

Ik krijg nog wel te weinig onthoofdingen, terwijl ik die skill wel heb. Jammer, want ik vind die shit juist zo nice.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Gold gebruikte ik vooral om items te kopen die mijn BS of andere skills verder kon helpen. Op latere levels kan dat juist veel gold opleveren en heb je na een tijdje je investering er weer uit. Ik denk dat ik nooit meer dan 30K op die manier heb besteed, maar mijn log zegt helaas andere dingen. Heb nu rond de 100K, wat me t.o.v. Oblivion flink tegenvalt. :+

Btw: Dark Brotherhood is heel erg vet. Imo veel vetter dan in Oblivion. :)

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    BS is basic skills?

Tot nu toe is Dark Brotherhood echt cool idd. De eerste quest redelijk standaard maar daarna al wat cooler.
    lachen dat je die traps zoals die dwemer pijl en boog die vast zit aan de grond kan gebruiken om die Alain Dufont af te maken. Of gewoon een vuurbal op het olie wat op de grond ligt..hoppaaa. Ik had ook wat gif meegekregen van die Muiri en hoopte dat ik dat in voedsel ofzo kon stoppen, maar volgens mij was het de bedoeling dat ik het alleen op het zwaard/boog deed.

Op wat voor manieren maken jullie targets af voor DBH? Ik probeer zoveel mogelijk variatie te gebruiken. Oh en qua drakengevechten, nog tips om ze leuker te maken? Want ik kom ze nu behoorlijk vaak tegen en lang niet altijd vind ik ze even leuk. Vaak zit ik of alleen maar pijlen op ze af te schieten of magic, maar is er niks meer dan dat? Is het niet mogelijk om hun stamina helemaal naar beneden te krijgen en dat ze daardoor dus keihard tegen de grond flikkeren'? Zoals dat gebeurde in die allereerste Skyrim demonstratie? Dat wil ik ook!!!

Net die video weer gekeken, hij gebruikt een storm call shout, die heb ik nog niet. Ik denk dat hij daardoor uiteindelijk dan tegen de grond knalt dan ofzo.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Met BS bedoel ik blacksmithing. ;)
    Als jij het einde van de Dark Brotherhood hebt gehad wil ik je nog wel eens horen in dit topic. ;)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Aaaah, maar dat gaat wel even duren denk ik, ik wil niet te snel door de DBH questlijn heen zijn :D

Lol, wtf, krijg gewoon voor de tweede keer een koerier op me af over een erfenis van Frida, maar dat had ik dus gisteren ook al...oookay.

14. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Oh dat is nog niet zo erg. Bij mij kwam hij naakt de bezorging brengen. :+

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    LOL!

Wat blijft het toch geweldig dat al die dungeons (tot nu toe) echt allemaal uniek zijn. En dan zijn het niet kleine veranderingtjes...nee...het zijn echt andere dungeons met verschillende layouts en looks, man wat vet.

En wat is het toch nice wanneer je echt powerful begint te worden in deze game, kwam net twee bandit chiefs tegen, normaal gesproken zou ik echt de lul zijn maar nu ik flink gelevelled ben hak ik ze echt flink in de pan, die bandit chiefs liepen te blokken met hun schild maar mijn dragonborn ramt gewoon keihard tegen dat schild aan en staggert ze. Daarna zag ik in de verte een bandit wegvluchten, dus ik erachteraan en zag hem toen bij een boompje schuilen, ik hield de rechtertrigger ingedrukt en had gewoon een instant kill en het activeerde de kill cam en ik zag zo zijn koppie eraf rollen....epic shit blijft dat toch!!!!!

16. baldandbearded

baldandbearded Dorpsidioot

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de investering van blacksmithing wel terugverdienen in Skyrim? Op dit moment spendeer ik vrij veel gold om me eigen wapens en armor te hebben (ik heb de tik gekregen dat mijn Character hetzelfde armor en wapens moet dragen)>

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zo, gisteren nog even tot 3 uur doorgespeeld, moest de Dark Brotherhood uitspelen. :9 Erg gaaf, goed verhaal. In tegenstelling tot Thieves Guild, dat ik een paar dagen terug heb uitgespeeld.

Máár, ik moet zeggen dat ik de quests die je moest doen in Oblivion beter vond. In Skyrim is het overall verhaal wat boeiender, maar de opdrachten die je van Dark Brotherhood in Oblivion kreeg waren nog boeiender IMO.

18. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Jaah, met Lucien Lachance.. Waar het zo slecht mee af liep. Lol. De quests van bijv. de Fighters guild en dan ook de Dark Brotherhood vond ik in Oblivion ook leuker. En bijv. bij de Thieves Guild zat er achter de Grey Fox zo een vet verhaal ook. Dat is in Skyrim wel minder ja, maar in Skyrim vind ik het wel leuker qua free-roaming beetje rondlopen overal en dan de gekste dingen tegenkomen. Caves ingaan die je nog niet hebt ontdekt, dan een mega bolwerk van weet ik veel wat ontdekken.. Heel vet:9 En ja, die beheadings zijn ge-wel-dig. Wel lollig dat je een guard z'n kop eraf kan hakken, terwijl de helm aanblijft. :emo:

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, ben ik absoluut met je eens!

De meest bizarre quest vond ik die ene in het landhuis, waarin je alle gasten/bewoners tegen elkaar moest uitspelen. Gingen ze elkaar uitmoorden. :lol:

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Op Facebook bij Bethesda staat dat mensen hun inbox moeten checken om te zien of ze een invite hebben. Hier helaas niks,maar ik dacht...zeg het even :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina