Het is een heel gepruts soms deze game, menu's en dergelijke, maar ik begin hem steeds toffer te vinden. Hopelijk blijven al mijn lieve XBL vrienden hun pawns updaten.
Heb trouwens vandaag wel nieuwe items op enkele van jullie pawns gezet, waardoor de originele weer terug gaan naar de eigenaar.
Vandaag ook eindelijk gedacht aan het equippen van die DLC items. Krijg je verdorie een achievement omdat je als man vrouwenarmor aantrekt.
Imo wel een goede grap van Capcom.
Heb trouwens een license om aan een of andere toernooi mee te doen verkocht. Ik ben vooral echt heel veel dingen, niet alleen de wereld, aan het verkennen. Zoals ik eerder zei soms een heel gepruts, maar als je het de tijd geeft een hele vette game en manier van verkennen.
Had vandaag een quest om iets onder de pawn guild te zoeken, voor een andere pawn en een of andere gozer. Ik ga niet spoilen, maar je moet even door hebben wat te doen daar.
Het toffe aan mijn pawns in die quest is dat ze, nadat ik hem als important quest aanklikte, meteen een hint kreeg wat te doen.
Echt respect voor Capcom dat ze zo'n intelligente RPG, heel erg westers imo, hebben weten neer te zetten. Van mij mag er wel een vervolg komen voor de volgende consoles.
Hopelijk gaat Namco dit ook een keer doen met de Ace Combat serie, of beter kopen ze de Wing Over serie over.
Klik om te vergroten...