The Hero achievement is binnen hehe. Vanavond of morgen maar rest van story afmaken zodat ik de andere extra's kan gaan doen. En maar eens weapons en armor gaan farmen want anders wordt dat voor mij ook de enigste achievement die ik niet heb en ik wil toch 1000/1000 bij deze game.
Ik hoop dat alles kopen van de merchants voldoende gaat zijn. Niet dat ik straks nog een rare random drop nodig heb om tot 350 te komen.
Die zijn sowieso kut. Behalve als je van die explosieve tonnetjes in de buurt hebt, dan zijn ze binnen no-time neer.
Ik zit overigens te twijfelen om Derpina te levelen als een Sorcerer, zodat ze nog wat awesome augments en skills kan leren.
Echt heh, ik kwam er 1 tegen in volgens mij de Water-god dungeon en had er de eerste keer de grootst mogelijke moeite mee. En de tweede keer stond hij met zijn neus op die tonnetjes en flikkerde hij na 1 spel (van een pawn) en een flinke ontploffing zomaar dood neer Terwijl ik de eerste poging echt een kwartier had lopen haken/zagen/healen
Heb je ook zo'n gouden tip om een Spoiler chimera te verslaan? Kom er net ene tegen bij de Estan Plains
Welke vocation ben je? Ik merkte dat ik met Maelstrom, een sorcerer spell, het beest aardig snel neer kreeg.
Net ff naar de achievements gekeken op trueachievements en er zijn er best veel die je kunt doen in de post game, dus na de final battle. Is dat dan new game +, of kun je na de final battle WEL doorspelen ?