[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dus het is realistisch dat hij ipv steekt gewoon mes blijft vasthouden, ik vervolgens niet meer mn wapen kan verwisselen, of verder kan knifen...

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Singleplayer

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik zei realistischer, niet realistisch.

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik had blijkbaar haar sarcasme me niet door. :):

5. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze wel leuk de nieuwe maps. Misschien moet ik nog wat meer spelen. Vele roepen dat die de beste DLC tot nu toe is. Ik vind dat erg overdreven. B2K is naar mijn mening beter. Maar zoals ik al zei, misschien moet ik nog wat meer spelen. Gun Master vind ik geniaal. Echt super leuk om te spelen. Had wel beetje moeite met recoil ? Is hier iets aan veranderd op de nieuwe maps ? I dont know. Misschien vanavond paar potjes ? Anyone ? Ik ben vanavond uurtje of 10 / 11 online.

6. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nee wat ik dus bedoelde, ik snap best hoe de knife werkt, maar dr is duidelijk een issue dat hij soms ineens knife vast pakt en gewoon niks doet, en vervolgens ook niks meer kan doen voor zoon 10 seconden...

Zoiezo, werkt t hele spel niet mee voor mij vanavond, vanmiddag nog lekker kunnen spelen maar gaat helaas niet meer, just bad luck...

Laatst bewerkt: 12 jun 2012
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik krijg als ik mn server op de nieuwe mappen zet niemand die joined. Dus maar een paar potjes gewoon CQ gedaan :+

8. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Lag ofzo?
    Heb ik iig nog nooit last van gehad.

9. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja ik weet niet, ik denk zoiets en gebeurt wel eens af en toe, daarom probeer ik vaak gewoon niet te knifen en schiet ik gewoon.
    Mensen met wie ik speel hebben er ook vaak genoeg last van.

Maar zoiezo gebeuren er vandaag hele rare dingen, kan aan mij liggen misschien space ik wel heel hard :eek:

10. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ze zijn ook met de server bezig om de nieuwe mappacks werkende te krijgen, misschien ligt het daar aan.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Leuke maps zeg, score bij CQDOM gaat ook aardig hard (steeds 400/450 voor vlaggen cappen).
    Moet alleen nog de 10 kills met de 10 nieuwe wapens, de rest van de achievements ook alweer binnen.

12. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aankomend weekend double xp weekend :).

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind de nieuwe update trouwens geweldig, recoil is nu perfect en mijn wapens werken gewoon weer.

Heeft iemand opnieuw foregrip op zijn wapen, heeft dat terug nut? Want tijdens de 2de update had dat geen nut meer (wat velen hier ook zeiden).

14. Yanink

Yanink Member

Leuk Bevonden:
    0
    1e impressie van gun game mode.

Beetje lame, lijkt te veel op call of duty en heeft wat mij betreft vrij weinig met battlefield te maken. Sonde. Maar dit zou wel zijn om al die CoD spelertjes over te halen om battlefield te gaan spelen...

15. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Maakt dat nou uit. Even tussen door voor de fun is toch leuk man. :)

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft dat nou weer met CoD te maken? Omdat BO het ook had? Er zijn tig andere spellen met vergelijkbare modes.

17. RudeRob

RudeRob Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind heel de mappack vrij weinig Battlefield hebben. Geef mij maar tanks en helikopters.

18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik vind het een gruwelijke map pack. Even wat anders dan het soms minuten rondlopen en niemand tegen komen.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Precies, even lekker gewoon snelle actie, als je er even genoeg van hebt ga je weer even wat andere maps doen.

20. Yanink

Yanink Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel meer dat de maps wel heel klein zijn. Het is nu, net als in CoD, meer rennen met je gun en hopen dat je als eerst de enemy killt. En opzich zijn de maps niet heel klein, maar de ruimtes waar je in loopt, zoals in Ziba. Die kamertjes en gangetjes, dat doet mij wel heel veel aan CoD denken iig.

Misschien is het wel even wennen omdat battlefield normaal veel bredere maps heeft. Ik ga zo nog even kijken ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina